اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

کلنگ نخستین دبستان هوشمند کاشان به زمین زده شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان، کلنگ نخستین دبستان هوشمند این شهرستان با نام «دبستان هوشمند منتظران کاشان» به زمین زده شد.

کلنگ نخستین دبستان هوشمند کاشان به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان صبح امروز در آئین کلنگ‌زنی نخستین دبستان هوشمند این شهرستان، مدرسه‌سازی را یکی از نیازهای اساسی و ضروری شهرستان کاشان دانست و نقش خیرین مدرسه‌ساز این شهرستان را در امر مدرسه‌سازی قابل ستایش دانست.

حسین حنطه‌ای با اشاره به اینکه هیچگاه و در هیچ برهه‌ای از زمان نیاز آموزش و پرورش به مدرسه تمام نمی‌شود افزود: همزمان با احداث مدارس جدید، افزایش دانش‌آموزان و فرسوده شدن فضاهای آموزشی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های آموزش و پرورش است.

وی افزود: با وجود کمک‌های قابل توجهی که خیرین مدرسه‌ساز شهرستان کاشان برای ایجاد فضاهای آموزشی داشته‌اند، اما همچنان مدارس این شهرستان فرسوده است و نیاز به ترمیم، بازسازی و مقاوم‌سازی دارند.

به گفته وی، در 50 سال گذشته بیش از یکصد مدرسه و حدود یکصد هزار متر مربع زمین توسط خیرین مدرسه به آموزش و پرورش شهرستان کاشان اهدا شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان، تعداد مدارس با عمر 35 سال این شهرستان را 120 واحد آموزشی اعلام و عنوان کرد: این تعداد مدرسه در شهرستان کاشان بر اساس شاخص‌های اعلام شده در ردیف مدارس تخریبی قرار دارند.

حنطه‌ای در ادامه با اشاره به افتتاح نخستین دبیرستان هوشمند استان اصفهان در شهرستان کاشان گفت: دبیرستان محمودیه کاشان به عنوان نخستین دبیرستان هوشمند استان اصفهان در مهرماه سال جاری افتتاح و راه‌اندازی شد که با افتتاح این دبیرستان، شهرستان کاشان بعد از تهران، یزد، قم و بابلسر به عنوان پنجمین شهرستان کشور است که مجهز به مدرسه هوشمند است.

در ادامه این مراسم، مجید قاسمی مدیر دبستان هوشمند منتظران کاشان نیز با تقدیر از حمایت‌های مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان و کمک‌های محمد اهوارکی خیر مدرسه‌ساز، احداث دبستان هوشمند را برای دانش‌آموزان کاشان را حائز اهمیت خواند و اذعان داشت: امید است دانش‌آموزان با الگو قراردادن معلمان خود که مجموعه‌ای از علم و اخلاق هستند در فراگیری علم موفق باشند.  

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول