اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آمل:

8 مدرسه آمل هوشمند شد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل از هوشمندسازی و الکترونیک شدن هشت مدرسه این شهرستان خبر داد.

8 مدرسه آمل هوشمند شد
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، اکبر لطفی شامگاه پنجشنبه در آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه توانمندی آموزشگاه‌های شهرستان آمل در اجرای طرح هوشمندسازی گفت: آمل نخستین شهر استان مازندران بوده که از سال 1387در مازندران برای هوشمندسازی مدارس پیش‌قدم شده و گام‌های بزرگی برداشته است.
وی با اشاره به قابلیت دانش‌آموزان آملی و استعدادهای درخشان‌ آنها تصریح کرد: این شهر شهره به علم و فقاهت است و ریشه آن با اندیشه و تفکر آغاز شده است.
لطفی با اعلام اینکه هشت مرکز علمی دانش‌آموزی این شهرستان هوشمندسازی و الکترونیکی شده‌اند، گفت: مدارس پیشتازان کامپیوتر دختر و پسر این شهرستان که در مقطع ابتدایی فعالیت دارند از مراکز غیردولتی هوشمند هستند.
مدیر آموزش و پرورش آمل با تاکید اینکه مدرسه دخترانه شاهد این شهرستان نیز تنها مدرسه دولتی تمام هوشمند است، بیان داشت: چهار مدرسه راهنمایی طالب آملی، ابتدایی شهید طالقانی، ابتدایی دختران شاهد و دبیرستان نمونه دختران آیت الله آملی چهار مرکز نیمه هوشمند این شهرستان هستند. 
   
* آمل نخستین شهر مازندران در بحث هوشمندسازی مدارس است
وی این شهرستان را پیشقدم در هوشمندسازی مدارس مازندران دانست و ابراز داشت: آمل نخستین شهر مازندران است که هوشمندسازی مدارس در آن از سه سال قبل آغاز شده و پس از آن دیگر شهرستان‌ها وارد این عرصه شدند.
لطفی در مورد اقداماتی که برای هوشمندسازی مدارس در نظر دارند، عنوان کرد: در این امر سه برنامه اساسی داریم که کمک‌های مردمی در راس امور ما قرار دارد البته با مشارکت مردمی گام‌های خوبی برداشته شد.
این مسئول مصوبه دولتی را دومین گام پیشرفت هوشمندسازی دانست و گفت: بر اساس مصوبه دولت هر دستگاه اجرایی هوشمندسازی یک مدرسه را برعهده خواهد گرفت همچنین امکانات وزارتخانه نیز در سومین مرحله قرار دارد تا ببینیم وزارت آموزش و پرورش چه اندازه می‌تواند در این امر به مدارس توجه داشته باشد.
 
* تمام مدارس غیردولتی و خاص آمل موظف به هوشمندسازی هستند
مدیر آموزش و پرورش آمل با بیان اینکه تاکنون سهمیه‌ای برای آمل در سال 90 برای هوشمندسازی مدارس اعلام نشده، اذعان داشت: ولی ما به دنبال آن هستیم تا همه مدارس را هوشمند کنیم البته در این راستا تمام مدارس غیردولتی و مدارس خاص را موظف کردیم تا پایان سال هوشمند شوند.
به گزارش فارس، نخستین نمایشگاه توانمندی‌های آموزشگاه‌های شهرستان آمل در اجرای طرح هوشمندسازی با ارائه دستاوردهای مدارس هوشمند دولتی و غیردولتی از 11 دی ماه به مدت یک هفته در دبیرستان دخترانه شاهد این شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول