اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال تحصیلی جاری

1500 مدرسه مازندران هوشمند می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: تا پایان سال تحصیلی جاری قادر خواهیم بود یک هزار و 500 مدرسه مازندران را زیر پوشش هوشمندسازی ببریم.

1500 مدرسه مازندران هوشمند می‌شود
علی‌اصغر طبری در حاشیه نخستین نمایشگاه توانمندی آموزشگاه‌های شهرستان آمل در اجرای طرح هوشمندسازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان بیان داشت: سیاست سال تحصیلی جاری ما براساس فرمایش مقام عالی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر اینکه هر استان باید یک هزار مدرسه هوشمند را تجهیز کند، طرح‌ریزی شده است.
وی با اعلام اینکه مازندران در این بخش نیز فراتر از حد انتظار عمل می‌کند، بیان داشت: با بررسی و مطالعاتی که انجام دادیم قادر خواهیم بود یک هزار و 500 مدرسه را تا پایان سال تحصیلی زیر پوشش هوشمندسازی ببریم.
طبری با اعلام اینکه در برنامه توسعه پنجم هوشمندسازی تمام مدارس مازندران عملیاتی می‌شود، یادآور شد: نگاه دیگر ما ایجاد کارگاه‌های آموزشی برای الکترونیکی شدن مدارس است تا فرآورده‌های ذهنی را بیشتر به هم نزدیک کنیم.
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه محتوای الکترونیکی مبتنی بر رویکرد شناخت نرم افزار در هوشمندسازی امری جدی است، ابراز داشت: دو اندیشه سخت‌افزاری سازمان یافته و نرم افزاری به عنوان معیار برای استراتژی استانی برای هوشمندسازی قلمداد می‌شود.
طبری اعلام کرد: اگر امروز به هوشمندسازی نپردازیم فردا بسیار دیر است، زیرا عنصر زمان در این امر بسیار مهم است البته هر رویکردی مبتنی بر ابزارهای نوین آن می‌تواند قابل تامل، تعمق و تبیین باشد.
 
* 50 تا 70 هزار تولید محتوا در مازندران خواهیم داشت
وی با تاکید اینکه اگر هوشمندسازی می‌خواهد اتفاق بیافتد باید نیروهای انسانی ما هوشمند شود نه سنت‌گرا، تصریح کرد: مدرسه هوشمند نیاز به عوامل هوشمند دارد.
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه همه پدیده‌ها و رویدادهای هوشمندسازی باید هارمونی باشد، بیان داشت: 50 تا 70 هزار تولید محتوا را امسال در مازندران خواهیم داشت تا بیش از گذشته بتوانیم به درخشش علمی در کشور بپردازیم. 
  
* نمایشگاه تولید محتوای الکترونیکی در مازندران
طبری با اعلام اینکه در دهه سوم دی ماه جشنواره بزرگ تولید محتوای الکترونیکی در مرکز استان برگزار می‌شود، اذعان داشت: پس از این نمایشگاه استانی، نمایشگاه هوشمندسازی منطقه‌ای برپا می‌شود.
وی همچنین از برگزاری نمایشگاه بزرگ دیگر برای ارائه دستاوردهای الکترونیکی و هوشمندسازی مدارس مازندران با حضور مسئولان ارشد کشوری از اول تا پنجم اسفندماه خبر داد.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول