اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان:

22 مدرسه شاهد کردستان هوشمند شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از تجهیز 22 مدرسه شاهد استان به امکانات الکترونیکی و هوشمند خبر داد.

22 مدرسه شاهد کردستان هوشمند شد
خسرو ساکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از سنندج اظهارداشت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون از 37 مدرسه شاهد استان تعداد 22 مدرسه به امکانات اولیه هوشمندسازی شامل سیستم رایانه یا لب تاپ، ویدئو پروژکشن و برد هوشمند مجهز شده است.
وی با بیان اینکه تعداد 339 کلاس درس در مدارس شاهد استان فعال است، ادامه داد: از این تعداد کلاس موجود، امکانات هوشمندسازی در 270 کلاس درس نصب شده است.
وی با اشاره به سایر کلاس‌های باقی‌مانده مدارس شاهد بیان داشت: باقی مانده مدارس و کلاس‌های شاهد استان نیز تا پایان سال تحصیلی جاری به صورت کامل هوشمند خواهند شد. 
مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان یکی از برنامه‌های تحولی و اولویت‌دار آموزش و پرورش را هوشمند سازی مدارس عنوان کرد و با بیان اینکه اعتبارات اختصاص یافته از طریق وزارت آموزش و پرورش برای هوشمندسازی مدارس ناکافی است از مشارکت سایر دستگاه‌ها و نهادها در این امر خبر داد.
ساکی با بیان اینکه تا پایان سال تحصیلی جاری 890 کلاس درس استان هوشمند می شود، ادامه داد: با احتساب 493 کلاس هوشمند سال قبل و هوشمند سازی مدارس در حال حاضر، تعداد کلاس‌های هوشمند استان کردستان تا پایان سال تحصیلی جاری به یک‌هزار و 383 کلاس درس افزایش می‌یابد.
وی در پایان یادآور شد: برابر مصوبه هیئت دولت هر یک از دستگاه‌ها و نهادهای دولتی حداقل یک واحد آموزشی و پرورشی را به امکانات هوشمند‌سازی تجهیز خواهند کرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول