اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آموزش و پرورش شادگان خبر داد

توزیع 14 هزار پاکت شیر بین دانش‌آموزان شادگانی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره آموزش و پرورش شادگان از توزیع بیش از 14 هزار پاکت شیر بین دانش‌آموزان این شهرستان خبر داد.

توزیع 14 هزار پاکت شیر بین دانش‌آموزان شادگانی

حمید ظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون تعداد 14 هزار و 700 پاکت شیر بین دانش‌آموزان شادگانی توزیع شده که این کار در راستای حفظ سلامتی و تقویت بنیه جسمانی آنان انجام گرفته‌است.

وی در خصوص اعتبار مورد نیاز برای توزیع شیر میان دانش‌آموزان گفت: این مقدار شیر توزیع شده نیازمند اعتباری بالغ بر 76 میلیون تومان بوده‌ است.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شادگان با بیان اینکه طرح توزیع شیر در مدارس توسط پیمانکار اجرا می‌شود تصریح کرد: این طرح در حدود 30 هزار و 452 دانش‌آموز و هم‌چنین نوآموز پیش‌دبستانی را شامل می‌شود که همگی از سهمیه دریافتی شیر خود بهره‌مند شده‌اند.

ظاهری خاطرنشان کرد: ارتباط والدین با مدارس و مشارکت آنها در برنامه‌ریزی‌های درسی و آموزشی باعث ایجاد پیشرفت و تحول در مسائل آموزش و پرورش شده و تأثیر بسزایی در بهبود وضعیت تحصیلی فرزندان دارد.

وی افزود: از والدین می‌خواهیم تا فرزندان خود را در اجرای یک برنامه‌ریزی صحیح و مدون یاری کرده تا بتدریج بتوانند به قله‌های بلند علم و دانایی دست یابند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شادگان با اشاره به لزوم رفع بی‌سوادی در جامعه اظهار داشت: رفع بی‌سوادی و پوشش تحصیلی در تمام نقاط شهرها و روستاها و افزایش درصد ورودی به دانشگاه‌ها که موجب پیشرفت و ارتقای سطح آموزشی شهرستان می‌شود از جمله اهداف اصلی ماست که از اهمیت زیادی برخوردار است.

ظاهری در پایان با بیان اینکه پیشرفت تحصیلی نیازمند امکانات به روز است، گفت: امیدوارم که مسئولان شهرستان با معطوف داشتن توجه ویژه خود به بحث تحصیل و آموزش فرزندان جامعه گام‌های بلندی را در راه اعتلای سطح علمی کشور بردارند.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول