اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا صورت می‌گیرد؛

توزیع شیر در مدارس استان همدان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: از 30 آبان ماه، شیر در مدارس استان همدان توزیع می‌شود.

توزیع شیر در مدارس استان همدان
محمد بداغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: مراحل تهیه شیر و خرید آن به صورت مناقصه‌ای و قانونی از کارخانه‌ها به پایان رسیده و از 30 آبان ماه در اختیار مدارس قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: توزیع شیر در مدارس ابتدایی و راهنمایی و مهدهای کودک و مدارس شبانه‌روزی شهری و روستایی به جز مقطع متوسطه صورت می‌گیرد.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش عنوان کرد: 70 درصد از شیر توزیعی در مدارس استان شیر لیوانی پاستوریزه و 30 درصد به صورت پاکتی اسریل سه گوش و چهار گوش است که این شیر پاکتی‌ها برای مناطق صعب‌العبور و روستایی توزیع می‌شود.
وی تصریح کرد: جامعه هدف ما در بحث شیر 260 هزار نفر و در بحث تغذیه مناطق محروم که شامل ویفر و کیک و بیسکوئیت است، 60 هزار نفر است.
بداغی در بخش دیگری از سخنان خود به بیمه طلایی فرهنگیان اشاره کرد و گفت: طرح طلایی فرهنگیان از تاریخ دوم اردیبهشت 89 با هماهنگی بیمه ایران شروع شده و برای اینکه دغدغه‌های فرهنگیان را در بحث درمان برطرف کند، شکل گرفت تا کارکنان آموزش و پرورش بدون هیچ مشکلی در امر آموزش فعالیت کنند.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته 75 درصد از فرهنگیان رسمی و پیمانی که شامل 36 هزار نفر می‌شدند زیر پوشش قرار داده و با توجه به عملکرد مطلوب آموزش و پرورش در این بحث امسال 46 هزار نفر را زیر پوشش قرار داد که شاهد رشد 30 درصدی بیمه طلایی در سال جاری بوده‌ایم.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش در پایان گفت: امسال با توجه به تخلفات و کپی‌هایی که از روی کارت بیمه طلایی می‌شد یک کارت‌برش‌هایی را برای این کارت‌ها طراحی کردیم تا میزان تخلفات و کپی‌برداری را از روی آنها را به صفر برسانیم و خوشبختانه این مشکل با این کارت‌برش‌ها حل شده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول