اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به وسعت یک هزار و 700 مترمربع

نمایشگاه ملی کارآفرینی خراسان شمالی گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نخستین نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی خراسان شمالی طی مراسمی در بجنورد دایر شد.

نمایشگاه ملی کارآفرینی خراسان شمالی گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این نمایشگاه بعد از ظهر امروز با حضور استاندار خراسان شمالی در محل سالن‌های جمعیت هلال احمر استان  برپا شد.

دبیر اجرایی نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی خراسان شمالی در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه ملی کارآفرینی خراسان شمالی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در فضایی به وسعت یک هزار و 700 مترمربع دایر شده است گفت: 60 غرفه از محصولات و تولیدات کارآفرینان استان به نمایش درآمده است.

بابک رضایی‌خبوشان دستگاه‌هایی چون صندوق مهرالرضا (ع)، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان صنعت، معدن و تجارت را از جمله دستگاه‌هایی برشمرد که فعالیت‌های خود را در این نمایشگاه ارائه کرده‌اند.

به گفته وی، نخستین نمایشگاه ملی کارآفرینی در خراسان شمالی در قالب بخش‌های مشاغل، دانشگاه‌ها، مشاغل خانگی، کلینیک، مولتی مدیا و بازارچه برپا می‌شود.

رضایی‌خبوشان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین بخش‌های نمایشگاه اشتغال و توسعه کار آفرینی کلینیک است، تصریح کرد: در این بخش کارگاه‌های مختلفی تشکیل و به افراد مشاوره کارآفرینی و شغلی ارائه می‌کنند.

وی اظهار داشت: به همین منظور هشت غرفه مربوط به کلینیک مشاغل در این نمایشگاه فعال شده است.

دبیر اجرایی نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی خراسان شمالی گفت: بخش مشاغل خانگی در نمایشگاه ملی کارآفرینی استان نیز پیش‌بینی شده و تاکنون در این بخش فعالیت‌های خوبی در استان صورت گرفته و قابلیت این را داشته تا با کارآفرینی و ایجاد اشتغال دغدغه‌های کنونی جامعه در این ارتباط برطرف شود.

وی برپایی بخش جنبی کارآفرینی در این نمایشگاه برای مدیران استان، تجلیل از برگزیدگان کارآفرینی در بخش‌های صنعت، کشاورزی، خدمات و همچنین کارگاه آموزشی را از سایر بخش‌های نخستین نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی خراسان شمالی عنوان کرد.

به گفته رضایی‌خبوشان، این نمایشگاه از امروز به مدت چهار روز از ساعت 9 الی 17:30 دقیقه در سالن جمعیت هلال‌احمر استان برپا خواهد بود.

در آیین گشایش این نمایشگاه مدیران عضو کارگروه اشتغال خراسان شمالی نیز شرکت داشتند.

انتهای پیام/ش20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول