اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس:

کالا و ارز قاچاق مانند سمی است که بازار را بیمار می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس با تاکید بر جلوگیری از کار قاچاق در کشور گفت: قاچاق ارز و کالا سمی است که وقتی وارد بازار می‌شود آنرا بیمار می‌کند.

کالا و ارز قاچاق مانند سمی است که بازار را بیمار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کمال فیروز آبادی در جلسه مشترک کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس که در مجموعه فرهنگی هنری حافظ شیراز و با حضور اعضای کمیته فرهنگی این کمیسیون برگزار شد، اظهار داشت: در زمینه مبارزه با قاچاق ارز و کالا قوانین جدید و کارآمدی وضع شده که دارای ضمانت اجرایی خوبی است.

وی افزود: بسیاری از قوانین گذشته در این زمینه نیز در حال بازنگری و اصلاح است که می‌توان گفت در حال حاضر شرایط برای افرادی که قصد قاچاق ارز و کالا را دارند بسیار ناامن و پرخطر است.

فیروزآبادی گفت: قاچاق کالا و ارز سم بازار اقتصاد است که توسط سرشاخه‌های مشخصی به بازار تزریق می‌شود که در این زمینه باید تمام تلاش برای شناسایی این سرشاخه‌ها انجام شود.

وی اضافه کرد: در بخش مبارزه با قاچاق ارز و کالا جلسات خوبی در این استان شکل گرفته که این هم‌اندیشی‌ها نظرات را به یکدیگر نزدیک و دستاورد‌های خوبی در پی دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بعد از سی و سه سال امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه سرآمد است و بسیاری از اهدافی که در مورد اقتدار سیاسی نظام جمهوری اسلامی توسط امام راحل و رهبر معظم انقلاب ترسم شده تحقق یافته و ایران اسلامی دارای تعامل خوبی با بسیاری از کشورهای آسیایی و جهان است.

فیروزآبادی خاطرنشان کرد: این پیشرفت به این دلیل است که مردم ایران فریاد استقلال‌طلبی را سر دادند و در عین حال تمام تحریم‌ها در بسیاری از زمینه‌ها به خودکفایی رسیدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس همچنین با تاکید بر پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی نیز گفت: کشور اسلامی ایران در منطقه از نظر علمی بی‌رقیب است و این شوق و هیجان و انگیزه‌ای که برای پیشرفت در این زمینه وجود دارد در هیچ کجای دنیا دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول