اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر مطرح کرد

ضرر 20 میلیارد دلاری قاچاق کالا به کشور/ کمبودی در تامین مایحتاج مردم نداریم

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر با بیان اینکه هیچ کمبودی در تامین مایحتاج مردم نداریم، گفت: قاچاق کالا سالانه 15 تا 20 میلیارد دلار به اقتصاد کشور لطمه می‌زند.

ضرر 20 میلیارد دلاری قاچاق کالا به کشور/ کمبودی در تامین مایحتاج مردم نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران کل دادگستری استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به این امر قانون قاچاق کالا باید اصلاح شود.

وی افزود: دشمن جنگ خود را به بدنه جامعه و بازار آورده و موضوع افزایش قیمت سکه و ارز نیز در دستور کار قرار داده و کج‌اندیشان و بداندیشان داخلی نیز در این مسیر به دشمن کمک کردند.

استاندار بوشهر بیان کرد: وقتی در جریان افزایش قیمت سکه در طول دو هفته شخصی در بوشهر 15 میلیارد تومان سکه خریداری می‌کند نشان از این دارد که افراد بد اندیش داخلی هم درصدد اخلال در امور اقتصادی کشور هستند.

جهانبخش تصریح کرد: هیچ کمبودی در هیچ مایحتاج عمومی مردم نداریم و انبارها پر از ذخیره مواد مختلف است و مشکلی در این زمینه نیست.

وی بیان کرد: تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضا فرصتی است که باید آن را غنیمت بدانیم.

استاندار بوشهر با اشاره به حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاطر نشان کرد: حماسه روز گذشته برگرفته از اعتقاد در باور مردمی است که مردم ولایتمدار سفارش امام مبنی بر پشتیبانی از ولایت فقیه را اجرایی کردند.

جهانبخش تاکید کرد: حمایت 33 ساله مردم از نظام و انقلاب موجب شد ایران اسلامی در کوران حوادث نجات یابد.

وی ادامه داد: در سال 90 ایران اسلامی متحمل بیشترین فشارهای اقتصادی شد و تمام دشمنان برای براندازی نظام اسلامی هم پیمان شدند.

استاندار بوشهر بیان کرد: یکی از راه‌هایی دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی تحریم فلج کننده بود که مردم با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب سیاست‌های دشمن را دگرگون کردند.

جهانبخش اضافه کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز گذشته اوج اعتماد مردم به نظام بود و این اعتماد مردم به نظام بالاترین سرمایه نظام اسلامی است.

وی گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در روز 12 اسفندماه نیز با حضور در انتخابات و تشکیل مجلس ولایتمدار و ولایت پذیر حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول