اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

توجه به قوم‌گرایی در انتخابات از ترفندهای دشمن است

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدختر گفت: تعصبات خشک و بی‌اساس قبیله‌ای و توجه به قوم‌گرایی که معیارهای غلط تصمیم‌گیری است، از ترفندهای دشمن است، که نباید به این مسائل ورود پیدا کرد.

توجه به قوم‌گرایی در انتخابات از ترفندهای دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور هیئت‌های اجرایی‌، نظارت، بازرسی و شورای تأمین و کاندیداهای نمایندگی مجلس نهم شهرستان پلدختر تشکیل شد، گفت: دشمن برنامه‌های خود را برای کم‌رنگ کردن انتخابات مجلس متمرکز کرده و در این زمینه از تمام ساز و کار و ابزار و امکانات رسانه‌ای و تبلیغی خود استفاده می‌کند.

وی گفت: مهم‌ترین اولویت داوطلبان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با احساس تکلیف به  این عرصه ورود کرده‌اند ایجاد شور و نشاط انتخاباتی است.

وی با بیان اینکه انتخابات شاخص مقبولیت و مشروعیت نظام جمهوری اسلامی است، افزود: مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات و نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی باید به گونه‌ای عمل کنند، که پاسخگوی اعتماد مردم باشند.

وی به نامزدهای انتخاباتی توصیه کرد: داوطلبان باید براساس قانون و مقررات انتخاباتی فعالیت کنند و بستر حضور پرشور و گسترده مردم و انتخاب آزاد اصلح را فراهم کنند و با وحدت و هم‌بستگی خود، اقتدار و عظمت نظام را به جهانیان نشان دهند.

رشیدی افزود: نامزدهای انتخابات مجلس نهم باید در سایه تبلیغات هدفمند و سالم ضمن معرفی برنامه‌ها و قابلیت‌ها و شایستگی‌های خود از تخریب و تبلیغات سوء علیه یکدیگر و دامن زدن به فضای تخریب و شکستن حرمت‌ها دوری کنند و رقابت‌های انتخاباتی باید دوستانه و توأم با احترام و رفاقت باشد و عقل و منطق و اخلاق باید بر فضای انتخاباتی منطقه حاکم باشد.

وی از ائمه جمعه و جماعات و رسانه‌ها خواست تا مردم را مانند گذشته برای حضور حداکثری در این مانور سیاسی و این واقعیت و فرصت و انتخاب افراد اصلح آماده کنند .

فرماندار پلدختر گفت: اخلاق‌مداری و رعایت قانون باید محور رقابت‌ها و فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداها و هواداران آنان باشد و رسانه‌های جمعی در فضاسازی انتخابات و آگاهی برای گزینش نمایندگان اصلح نقش کلیدی دارند و باید با رعایت قوانین بستر انتخابات پرشور و هوشمندانه را فراهم کنند.

وی نقش مسئولان ادارات در حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات را مؤثر دانست و افزود: مسئولان با وجود تمام تبلیغات سوء دشمن با عملکرد خوب خود در جهت رضایتمندی مردم تلاش کنند.

رشیدی با اشاره به اینکه شاخص انتخابات امسال پیروی از فرمایش‌های مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری برای تسهیل در مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی فصل‌الخطاب است و مردم با بصیرت با شرکت حداکثری تحقق برنامه‌های آنان را ناکام گذاشته و دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان مأیوس می‌کنند.

انتهای پیام /ر10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول