اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

جاهلیت مدرن هم نمی‌تواند به اسلام صدمه وارد کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: جاهلیت مدرن هم نمی‌تواند به ایران اسلامی و اسلام صدمه‌ای وارد کند و در این باره دشمن به خود زحمت ندهد.

جاهلیت مدرن هم نمی‌تواند به اسلام صدمه وارد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شوشتر اظهار داشت: جاهلیت مدرت و تاریک نمی‌تواند به اسلام عزیز صدمه‌ای وارد کند و در این باره دشمن به خود زحمت بیهوده ندهد.

وی افزود: ایران اسلامی در شرایط کنونی بالنده‌تر از همیشه در مسیر توسعه در حال تلاش است و نتیجه‌های رونمایی شده همگی از دستاورد‌های این تلاش جهاد گونه است.

وی خاطر نشان کرد: در روز 22 بهمن دوست و دشمن نگاهشان به حضور مردم بود زیرا دوستان برای دیدن اوج عزمت مردم ایران و دشمنان برای انتظار شومی که برای ملت ایران داشتند منتظر عدم حضور مردم بودند که ملت در این روز سنگ تمام گذاشت.

سلیمانی با اشاره به اینکه تهدیدات آمریکا هیچ اثری در ملت عاشورایی ایران ندارد، تاکید کرد: باید خدا را شکر کرد که دشمنان ما را از احمق‌های روزگار قرار داده است زیرا دشمن گمان می‌کند که ملت ایران برای شکم قیام کرده است و اگر قوت گران شود مردم از انقلاب دست بر می‌دارند در صورتی که این گمان کاملا غلط است.

وی خاطر نشان کرد: تنها راه نجات بشریت گرایش به اسلام عزیز است و باید در این باره به جهان گفت که راه سعادت از اسلام می‌گذرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر با اشاره به اینکه در هفته‌های گذشته امامت و امت با هم درخشیدند، افزود: در ماه‌های گذشته امامت یکبار در خطبه‌های نماز جمعه به مردم شجاعت و توان داد و یکبار نیز امت در 22 بهمن بر دشمن تاخت و دین خود را به امامت ادا کرد.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی ایران نقطه عطف اسلام در جهان است، برای دشمن بسیار دشوار است که اعتراف کند که در مقابل ایران اسلامی شکست خورده است ولی علائم این شکست سخت برای استکبار قابل مشاهده است.

سلیمانی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در شرایط کنونی وضعیتی بسیار متفاوت دارد، تاکید کرد: ایران اسلامی در شرایط کنونی وضعیتی بسیار متفاوت دارد به نحوی که شرایط برای ایران تبدیل به عکس شده است و ایران از موضع برتر استکبار را تهدید می‌کند و این تنها به دلیل داشتن رهبری فقیه و شجاع است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ایران اسلامی دارای وضعیتی برتر در علوم روز است، افزود: ایران اسلامی در شرایط کنونی از نظر علمی در جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و به این دلیل دشمنان ایران اسلامی در دو سال گذشته برای ترور دانشمندان ایران تلاش زیادی کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن گمان ‌می‌کند که با کشتن دانشمندان ایرانی علم در این کشور نابود می‌شود در صورتی که این تصور بسیار غلط است زیرا در شرایط کنونی علم در ایران بومی شده و با کشتن دانشمندان نمی‌توان راه دستیابی به علوم را مسدود کرد.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول