اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان:

اصلاح‌طلب آمریکایی باید مورد نقد دانشجویان باشد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: بسیج دانشجویی باید ورود تفکر اصلاح‌طلب آمریکایی را همواره مورد نقد و تحلیل در دانشگاه‌ها قرار دهد.

اصلاح‌طلب آمریکایی باید مورد نقد دانشجویان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا احسان دوست عصر امروز در نشست سیاسی تشکیلات مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اصفهان با بیان اینکه بسیج دانشجویی باید در تمام ابعاد انسجام خود را در امور سیاسی و تشکیلاتی داشته باشد، اظهار داشت: تشکیلات دانشجویی مبتنی بر انسجام‌بخشی تشکیلاتی است که واحد به عمل و رفتار به موقع و به روز باشد.

وی افزود: رفتار سیاسی به عنوان بسیج دانشجویی تابع قوانین است و مجموعه بسیج دانشجویی را نمی‌توان به گروه خاصی ربط داد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان تصریح کرد: باید چارچوب الزامی را رعایت و نشست‌های مختلف کرسی‌های آزاد‌اندیشی در دانشگاه‌ها را برگزار کرد.

وی انسجام را یک رفتار سیاسی و تابع یک سری قواعد برشمرد و گفت: به عنوان نمونه فردی که رفتار و گفتار سیاسی دارد باید موضع‌گیری و بایدها و نبایدهایی را رعایت کند.

احسان دوست موضع‌گیری را در سه گفتمان انقلاب اسلامی، امام (ره) و رهبری دانست و بیان داشت: گفتمان باید اصولگرایی باشد.

وی با اشاره به جریان فتنه سال 88، افزود: جریان انحرافی و اصلاح‌طلب همچنان در صحنه حضور دارند و بسیج دانشجویی باید اصلاح طلب آمریکایی را مورد نقد و تحلیل قرار دهد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان به وضعیت منطقه و سایر کشورها از جمله سوریه اشاره کرد و گفت: محور مقاومت و انتخابات در صحنه ایران در تحولات آتی سایر کشورها تأثیرگذار است.

وی با تاکید به اینکه تمام این مسائل حاصل طرح‌های دشمن است، اضافه کرد: در حوزه بین‌الملل با توجه به انتخابات 12 اسفند، بازتاب تحریم‌ها و تهدیدات همچنان وجود دارد.

احسان دوست به فرمایش رهبر معظم انقلاب از موضع قدرت اشاره کرد و گفت: در صورتی که دشمن برخی اهداف خود را عملیاتی کند با قدرتی سهمگین‌تر از قدرت کنونی وارد میدان می‌شویم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان حوزه قدرت نرم و سخت و نیمه سخت نظام در 22 بهمن را به واقع امر معجزه‌آمیزی دانست و افزود: در صورتی که در 12 اسفند تکرار شود شاهد جهاد بزرگی در کشور می‌شویم.

وی تاکید کرد: در محیط‌های دانشجویی از جمله خوابگاه‌های دانشجویی و محیط دانشگاه‌ها باید مراقب شیطنت‌های دشمنان بوده و  چشمان تیزبین و اطلاعاتی و امنیتی خود را فعال کنیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول