اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

آمریکا هر تصمیمی بگیرد به نفع ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا رو به زوال است و هر تصمیمی برای کشور ما بگیرد در نهایت به نفع ایران اسلامی تمام می‌شود.

آمریکا هر تصمیمی بگیرد به نفع ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار نقدی صبح امروز در نخستین مجمع عالی بسیج استان فارس اظهار داشت: حضور بسیج در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی باید سازمان یابد و از ظرفیت‌های آن در راستای حل معضل‌ها و مشکل‌های پیش روی جامعه استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی از موانع بسیاری باید گذشت افزود: ارائه راهکار و ایجاد تشکل‌های منسجم در قالب بسیج از دیگر اهداف انقلاب اسلامی است، چراکه ولایت‌پذیری تشکیلات‌پذیری را به دنبال دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: در جامعه اسلامی بیکاری، بدحجابی، رعایت نکردن موازین شرعی و اسلامی جایگاهی ندارد و برای رفع آن باید تلاش تمام‌جانبه کرد.

سردار نقدی بیان داشت: رسیدن به جامعه اسلامی، نیاز به مشارکت تمام‌جانبه آحاد جامعه دارد.

وی اضافه کرد: بسیج اقشار مختلف هر کدام برای اسلامی کردن جامعه به نوبه خود باید راهکار و برنامه‌ریزی داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج برای بیکاری در جامعه باید برنامه داشته باشد و کسب و کار اسلامی را ترویج کند.

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: آمریکا رو به زوال است و هر تصمیمی برای کشور ما بگیرد در نهایت به نفع ایران اسلامی تمام می‌شود.

وی ادامه داد: با اعلام تحریم خرید نفت از کشورمان قیمت آن را بالا رفت و در نتیجه همان مبلغی که حاصل از فروش 18 درصد نفت به اروپا بود به کشورمان بازگشت.

سردار نقدی با اشاره به تحریم‌های بانکی که توسط استکبار صورت گرفت، اظهار داشت: این کار دشمنان کشورمان موجب شد تا دنیا به دنبال کنار گذاشتن دلار از معاملات خود برود و در واقع به ضرر آمریکا منجر شد.

وی حضور پر شور و حداکثری مردم در انتخابات را در واقع رفراندومی مانند راهپیمایی 22 بهمن علیه استکبار دانست و گفت: استکبار در صدد است تا نتیجه انتخابات مجلس، برای بیداری اسلامی که در کشورها روی داده است، پیام مأیوس کننده داشته باشد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس در این جلسه نیز طی سخنانی گفت: اگر عنصر مؤثر و قوی مردمی که پشتوانه نهضت انقلاب اسلامی است، محو شود، انقلاب اسلامی در جهان منزوی می‌شود.

غلامحسین غیب‌پرور تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مردم در تمام صحنه‌ها حضور پر شور داشته‌اند و خواسته‌های خود را رساتر و برنده‌تر به گوش جهانیان رسانده‌اند.

وی با اشاره به اینکه وقایع اخیر در کشور وزن‌کشی سیاسی بوده است، افزود: مردم با افرادی رو به رو هستند که نمی‌خواهند اسلام واقعی در ایران اسلامی شکل گیرد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس در مورد مدیریت بسیج اقشار اظهار داشت: انتظار از شورای بسیج باید راهبردی باشد تا بتواند جامعه اسلامی را به صورت صحیح هدایت کند.

انتهای پیام/غ10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول