اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری کارگاه آموزشی نشریات دانشگاهی در همدان

خبرگزاری فارس: کارگاه آموزشی نشریات دانشگاهی ویژه مناطق یک، سه و پنج کشور در دانشگاه علوم پزشکی همدان آغاز شد.

برگزاری کارگاه آموزشی نشریات دانشگاهی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان معاون فرهنگی و فوق‌رنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شب گذشته در آیین افتتاحیه کارگاه آموزشی نشریات دانشگاهی ویژه مناطق یک‌، سه و پنج کشور در همدان با بیان اینکه کارگاه آموزشی نشریات دانشگاهی از سال آینده به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود، اظهار کرد: محتوای جلسات و مباحث مطرح شده در دور نخست کارگاه‌های آموزشی نشریات دانشگاهی به صورت بسته‌هایی مجزا و در این دوره به صورت بسته‌های چندرسانه‌ای به مدیران مسئول و کارشناس نشریات دانشگاهی ارائه خواهد شد.

وحید صرامی افزود: کارگاه نشریات در سطح حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای با استفاده از متخصصان حوزه رسانه و منتخبین جشنواره‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی از سال آینده عملیاتی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ارتقای کمی و کیفی کارگاه‌های دوره مقدماتی در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: تعداد قابل ملاحظه‌ای از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی که طی امسال بالغ بر 2 هزار و 500 نفر مقاله به جشنواره مطبوعات ارسال کرده‌اند، انتخاب شده و از آنها تقدیر خواهد شد.

معاون فرهنگی و فوق‌برنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی جایگاه مناسبی را در رتبه‌بندی نشریات دانشگاهی از آن خود کرده است، گفت: چهارمین جشنواره فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در شهر کرمان طبق مصوبه شورای سیاست‌گذاری برگزار خواهد شد.

وحید صرامی خاطرنشان کرد: دستور‌العمل اجرای نشریات به صورت دیجیتال از سال آینده آغاز و سیاست ترویج نشریات دیجیتال نیز مدنظر وزارتخانه قرار گرفته است.

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول