اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

مشارکت مردم در انتخابات موجب تقویت نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب تقویت نظام اسلامی است.

مشارکت مردم در انتخابات موجب تقویت نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به قیام انقلابی مردم آذربایجان و تبریز در 29 بهمن به مناسبت چهلمین روز شهادت شهدای قم اظهار داشت: قیام مردم انقلابی آذربایجان و تبریز علیه رژیم طاغوت در ادامه قیام 19 دی مردم قم بود که به بهانه یادبود چهلم شهدای قم شکل گرفت و در تاریخ ماندگار شد.

وی قیام 29 بهمن مردم انقلابی آذربایجان و تبریز را نشانه بصیرت و هوشمندی مردم دانست و افزود: پس از قیام مردم انقلابی آذربایجان دیگر شهرهای کشور به تبعیت از آنها علیه ظلم و طاغوت قیام کردند که سرانجام این قیام منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان و تبریز تصریح کرد: بصیرت و موقع‌شناسی ملت ایران در تمام صحنه‌ها نشان داده که ملت آزاده ایران اسلامی هرگز شکست نمی‌خورند و تا آخرین قطره خون خود مدافع انقلاب و ولایت فقیه هستند.

وی با قدردانی از مردم مومن شهرستان مرزی آستارا به دلیل حضور بی‌نظیر در راهپیمایی 22 بهمن ابراز داشت: رهبر فرزانه انقلاب بارها حضور گسترده مردم در این مراسم را پیش‌بینی کرده بودند و ملت ایران به ویژه مردم شریف آستارا همگام با دیگر شهرهای کشور حضور گسترده‌ای در این راهپیمایی داشتند که قابل توصیف نبود.

حافظ‌نیا با تصریح بر اینکه مقام معظم رهبری همواره بر بصیرت و موقعیت‌شناسی ملت ایران اذعان داشته‌اند خاطر نشان کرد: ملت ایران بار دیگر به دشمنان نظام و اسلام ثابت کرد که در موقعیت‌های حساس همواره در صحنه حاضر هستند و با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان می‌زنند.

وی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر حضور پرشور مردم در این انتخابات تاکید کرد و ابراز داشت: طبق فرموده رهبر فرزانه انقلاب انتخابات حق مردم و نیز وظیفه مردم است که نشان از اهمیت بسیار بالای انتخابات و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی دارد.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه هیچ قدرتی نمی‌تواند حق شرکت و حضور مردم در انتخابات را از آنان بگیرد یادآور شد: انتخابات و شرکت در آن حق مسلم مردم است و شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اول اسفند روز روحانیت و دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای روحانیت را گرامی نگه داشت و افزود: نقش روحانیون در طول هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و تاریخ گواه بر این ادعاست که روحانیون همواره پیشقراول دفاع از حق و اسلام بوده‌اند.

حافظ‌نیا اضافه کرد: مجاهدت علمای بزرگ اسلام و روحانیون مبارز در حفظ اسلام راستین و آرمان‌های آزادی‌خواهی بر همگان ثابت شده و این راه حق علیه باطل ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه اگر روحانیت نبود چیزی از اسلام و انقلاب باقی نمی‌ماند، تصریح کرد: دشمنان نظام و اسلام تلاش می‌کنند که روحانیت را از سیاست جدا و روحانیون را از جامعه حذف کنند که این خواسته خود را به گور می‌برند.

امام جمعه آستارا با تصریح بر اینکه روحانیت حافظ نظام و اسلام است یادآور شد: تمام مردم باید مدافع انقلاب و آرمان‌های شهدا و ولایت مطلقه فقیه باشند و در کنار همدیگر تلاش کنند تا این انقلاب مقدس به دست صاحب اصلی خود برسد.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول