اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کاشان:

حنای تقلب در انتخابات دیگر رنگی ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کاشان گفت: حنای تقلب در انتخابات دیگر برای ملت ایران رنگی ندارد.

حنای تقلب در انتخابات دیگر رنگی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با اشاره به وجود هیئت‌های مختلف نظارت، اجرایی و بازرسانی که امر انتخابات را به دقت رصد می‌کنند اظهار داشت: اگر هم در این میان کسانی در تریبون‌های تبلیغاتی خود می‌دمند که کسانی از صندوق‌های رأی بیرون می‌آیند که مورد قبول ملت نیستند خود بهتر از همه بهتر می‌دانند دروغ می‌گویند.

وی در ادامه با ویژه خواندن جایگاه کنونی جمهوری اسلامی در میان کشورهای دنیا عنوان کرد: دشمن در صدد است تا پس از 33 سال بگوید مردم ایران خسته شده‌اند و سپس از آن برای دلسرد کردن انقلابیون منطقه و معترضان نظام‌ سرمایه‌داری استفاده کند، اما هنگامی که ملت‌های مسلمان منطقه و مستضعفان دنیا ببینند که ما حضور داریم آنها نیز در استمرار قیام‌های خود مصمم‌تر می‌شوند.

امام جمعه موقت کاشان همچنین رعایت اخلاق انتخاباتی را امری لازم و ضروری برای کاندیداها و هوادارانشان قلمداد و خاطرنشان کرد: کسانی که صلاحیت آنان توسط شورای نگهبان تأیید شده افرادی صالح هستند که رعایت حرمت آنان بر همه از جمله کاندیداها و هواداران آنها واجب است و نباید برای رأی آوردن خود یا کاندیدای‌مان شخصیت مؤمن دیگری را تخریب کنیم.

اسماعیلی اضافه کرد: کاندیداها هر چه می‌توانند از خود تعریف کنند و کارنامه عملکرد خود را حتی بدون ذکر نقاط ضعفشان برای مردم تشریح کنند، اما مراقب باشند در این امر هم نسبت به قانون ملتزم باشند و آن را زیر پا نگذارند.

وی سپس از برخی شاخص‌های یک فرد اصلح در امر انتخابات نام برد و گفت: بهره‌مندی از تقوا و ایمان، داشتن نیت خدمت به نظام و ملت، تأثیرگذار و مدافع حقوق و منافع ملی بودن، متخصص بودن در امر قانون‌گذاری، پیروی کردن از منویات رهبری، دشمن‌شناس و دشمن‌ستیز بودن از جمله معیارها و شاخص‌های یک فرد اصلح برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی است.

خطیب نماز جمعه کاشان، با اشاره به اینکه افراد در انتخاب فرد مورد نظر خود آزاد و مختار هستند متذکر شد: البته نباید به خاطر این حق، بدون شناخت از فرد به او رأی بدهیم بلکه باید با تحقیق و سنجیدن معیارهای افراد از میان چند نفر، اصلح‌ترین آنها را که بیشترین تناسب با شاخص‌های یک نماینده شایسته دارد را انتخاب کنیم.

وی همچنین با قدردانی از حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن حضور همگانی و پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی را خواستار شد.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول