اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نوشهر:

انتخابات هدیه انقلاب به مردم ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نوشهر برگزاری انتخابات در کشور را هدیه‌ای از سوی انقلاب برای ملت ایران برشمرد.

انتخابات هدیه انقلاب به مردم ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حجت الاسلام محمود مشایخ امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نوشهر با اشاره به اینکه در سال‌های قبل از انقلاب تنها شاهد چند انتخابات آن هم از نوع فرمایشی بودیم بیان داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی هر ساله انتخابات مختلفی در کشور برگزار می‌شود و مردم سرنوشت کشور را تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حفظ نظام اسلامی و اقتدار آن بسته به حضور حداکثری مردم در آن است اظهار داشت: در کنار حضور حداکثری باید به انتخاب اصلح نیز دقت شود و برای ادامه مسیر به ویژه نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به کسی رای داد که ارزشی بوده و از دستاوردهای ارزشمند انقلاب محافظت کند.

مشایخ همچنین به 29 بهمن سالروز قیام مردم تبریز در سال 56 و دیدار مردم تبریز با رهبر معظم انقلاب به همین مناسبت اشاره کرد و با اشاره به سخنان رهبر معظم‌ در جمع مردم تبریز ادامه داد: ملت ایران با بصیرت و حضور به‌هنگام خود در صحنه هیچگاه شکست نخواهند خورد و در 12 اسفند بار دیگر هشیاری و موقعیت‌شناسی خود را نشان خواهند داد و ضربه محکم دیگری به دشمن خواهند زد.

وی همچنین با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به سخنان رهبری انقلاب در این باره نیز اشاره داشت و تصریح کرد: کسانی که مدعی آزادی اطلاعات و اخبار هستند چرا اخبار مربوط به این راهپیمایی بزرگ را سانسور کردند؟

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مناسبت‌های این هفته به اول اسفند سالروز شهادت شهید فضل الله محلاتی و روز روحانیت و دفاع مقدس اشاره کرد و اذعان داشت: وجود 2 هزار و 500 شهید روحانیت نشان می‌دهد که آمار شهدای جامعه روحانیت در دفاع مقدس متناسب با جمعیت‌شان از آمار دیگر اقشار بیشتر است و این نشان‌دهنده اهتمام ویژه این قشر در مسائل کشوری دارد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول