اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

آزادی و مردم‌سالاری در انتخابات ارزیابی می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه فردوس گفت: آزادی و مردم‌سالاری در کشور با برگزاری انتخابات و جلب آرای آحاد جامعه قابل ارزیابی است.

آزادی و مردم‌سالاری در انتخابات ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجدالدین حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهارداشت: دشمن با برنامه‌های مختلف قصد راه‌اندازی پروژه‌های ایران‌ستیزانه و ضدامنیتی کردن فضای کشور در انتخابات را دارد.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس و از سوی دیگر تصور و القای رسانه‌های غربی بر این توهم بیهوده که تحریم‌های یک جانبه بر عمق جامعه ایران تاثیر گذاشته و حضور مردم را کمرنگ می‌کند، حضور حماسی مردم در راهپیمایی22 بهمن بسیار مهم بود.

حسینی تصریح کرد: مردم ایران با بصیرت و موقعیت‌شناسی وارد صحنه شدند و بار دیگر خوش درخشیده و روی دشمن را کم کردند.

امام جمعه فردوس یادآور شد: مردم با حضور دشمن‌شکن خود، بی‌اعتباری تحریم‌های آمریکا و اروپا و سیاه‌نمایی و القاهای یأس را پاسخ دادند.

وی گفت: اگرچه رسانه‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه حضور میلیونی مردم ایران را به ده‌ها هزار و یا صدها هزار نفر تقلیل دادند و گرایش‌های منحرفانه خود را به نمایش گذاشتند ولی نمی‌توانند این واقعیت را تغییر دهند که مردم ایران زیباترین صحنه پیوند امت و امامت را در جشن 33 سالگی انقلاب به نمایش گذاشتند.

حسینی افزود: راه‌اندازی و بهره‌برداری از چند پروژه هسته‌ای جدید در کشور، گام جدید جمهوری اسلامی در راستای فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای است.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: ایران از سرگیری مذاکرات هسته‌ای با 1+5 را پیشنهاد کرده است که اروپائیان نیز از این پیشنهاد استقبال کردند ولی مقامات آمریکا دچار سردرگمی هستند.

وی یادآور شد: سردرگمی آمریکا به سبب این است که ایران هم در عرصه فناوری هسته‌ای و هم در عرصه مذاکرات دیپلماسی در شرایط فعلی در موضع برتر قرار دارد.

حسینی یکی از شیوه‌های جذب کودکان و نوجوانان به نماز و مسجد را الگوبرداری و تقلید عنوان کرد و گفت: کودکان از سن دو سالگی آغاز به الگوبرداری و تقلید می‌کنند و از این رو والدین باید الگوی مناسبی برای کودکان خود باشند.

امام جمعه فردوس افزود: روحیات عالی، استقامت، شکیبایی، هوشیاری و اخلاص و توجه به خدا و همچنین صبر در برابر مشکلات هر یک می‌تواند الگو و سرمشقی برای مسلمانان باشد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول