اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اراک:

انتخابات تزریق خون تازه در پیکر امت اسلامی است/ عزت ما در مقاومت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اراک گفت: انتخابات در حقیقت تزریق یک خون تازه در پیکر امت اسلامی است و همه باید با حضور حد‌اکثری آماده باشیم با نشاط هر چه بیشتر انتخاباتی آبرومند، عزت‌آفرین و دشمن‌شکن در کشورمان برگزار شود.

انتخابات تزریق خون تازه در پیکر امت اسلامی است/ عزت ما در مقاومت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اراک در مورد انتخاب فرد اصلح تاکید کرد: نمایندگانی هم که می‌خواهیم انتخاب کنیم باید نمایندگانی باشند که برای چهار سال خودشان را وقف ملت، اسلام، میهن و امت اسلامی کنند.

وی با بیان اینکه باید هوشیار باشیم و افرادی را انتخاب نکنیم که فقط به دنبال جیب، مطامع و باند خودشان باشند، اظهار داشت: افرادی را انتخاب کنیم که دنبال خدمتگزاری برای عزت اسلام و قرآن باشند و برای عزت و عظمت جامعه اسلامی فداکاری کنند.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه نمایندگانی که انتخاب می‌شوند تصور نکنند مردم مشکل ندارند، تصریح کرد: مردم مشکلات معیشتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارند و انتظار دارند که نمایندگان‌شان، مجلس‌شان، دولت‌شان و دستگاه‌های ذیربط به دادشان برسند و مشکلات مردم را حل کنند.

دری نجف‌آبادی ادامه داد: مردم انتظار دارند مجلس و نمایندگان به فکر راه‌های چاره باشند و چاره‌اندیشی مناسبی کنند مخصوصا به طبقات ضعیف و مستضعف و محرومانی که گاها زیر فشار تحریم‌ها و یارانه‌ها و... هستند کمک کنند که این طبقات ضعیف پایمال نشوند.

وی افزود: همچنین انتظار داریم که نمایندگان در هر دوره که هستند به فکر خودشان نباشند و با تمام وجودشان امانتدار اسلام و مردم و خدمتگزار و عدالتخواه باشند.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه نمایندگانی که انتخاب می‌کنیم باید به فکر مردم، شهدا و خانواده شهدا و ایثارگران و عزت اسلام و مسلمانان باشند ادامه داد: باید فکر مردم شریف کشورهای اسلامی مانند بحرین، یمن و... هم باشند که زیر چکمه‌های دیکتاتور‌ها و مستبد‌ها خون‌شان هدر می‌رود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور اسماعیل هنیه در کشورمان و دیدار با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: کشورهای عربی مانند قطر، عربستان، امارات و دیگران تلاش بسیاری کردند که هنیه به ایران نیاید و با رهبر انقلاب دیدار نکند.

خطیب جمعه اراک افزود: این کشورها به دنبال سازش هستند اما همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ هرگونه سازش موجب تضعیف مقاومت خواهد شد و دشمنان اسلام سوءاستفاده خواهند کرد.

دری نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه آن چیزی که می‌تواند دشمن را به زانو درآورد مقاومت است نه سازش تصریح کرد: عزت ما در مقاومت است، عزت ما در صلابت ماست نه در تن دادن به ذلت در برابر دشمن جنایتکاری مانند رژیم اشغالگر قدس.

وی با اشاره به اینکه سازش با صهیونیست‌ها در طول 60 سال گذشته هرگز نفعی برای اسلام و مسلمانان نداشته، بیان داشت: این‌ها شیادند، دروغگو و حقه‌باز هستند و هرگز نباید به آنان اطمینان کرد و اگر می‌خواهیم عزت اسلام و مسلمانان را حفظ کنیم باید با قاطعیت در برابر صهیونیست‌ها و اربابانشان آمریکا و انگلیس بایستیم.

دری نجف‌آبادی به گرامیداشت 29 بهمن، سالروز قیام مردم شریف تبریز و آذربایجان اشاره کرد و بیان کرد: رشادت‌ها و فداکاری‌های این مردم غیور و دلاور قابل سپاس و تقدیر است.

انتهای پیام/ر10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول