اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌آباد:

دشمنان به دنبال مأیوس کردن مردم در انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌آباد گفت: دشمنان تمام تلاش خود را به کار بسته تا مانع حضور حداکثری مردم در انتخابات باشند.

دشمنان به دنبال مأیوس کردن مردم در انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید‌احمد میرعمادی در خطبه‌های امروز نماز جمعه مردم خرم‌آباد با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: طی این 33 سال بیش از 30 انتخابات در سطح کشور برگزار شده و دشمنان در این مدت به دنبال کمرنگ کردن حضور حداکثری مردم بوده‌اند اما مردم بابصیرت ایران اسلامی هرگز به این تهدیدها توجه نکرده و همیشه حضوری حداکثری داشته‌اند.

وی افزود: دشمنان نظام برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال انجام داده‌اند اما این حضور حداکثری مردم نقشه‌های شوم آنها را نقش بر‌آب کرد.

‌میرعمادی یادآور شد: حضور مردم در انتخابات بسیار سرنوشت‌ساز و تأثیرگذار است و بار دیگر دشمنان را مأیوس و از نقشه‌های شوم آنها مأیوس خواهد کرد.

وی یادآور شد: حضور مردم در انتخابات عزت و سربلندی ایران اسلامی را به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در ادامه ایجاد یک مجلس سالم و قوی را از مهم‌ترین ویژگی‌های انتخابات مجلس نهم عنوان کرد و گفت: مردم باید نسبت به گزینش فرد اصلح تلاش کنند.

‌میرعمادی تصریح کرد: مردم باید بیداری افراد،‌ ولایتمداری و خدمتگزاری کاندیدها را مد‌نظر داشته و به معیارهای مقام معظم رهبری در این زمینه توجه خاصی داشته باشند.

وی تصریح کرد: مردم در سرنوشت خود دخالت‌های فراوانی دارند و این مردم هستند که با حضور در انتخابات و انتخاب فرد شایسته و اصلح سرنوشت 4 ساله خود را رقم می‌زنند.

‌میرعمادی یادآور شد: رقابت سالم بین کاندیداها و طرفداران آنها حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌های اخذ رأی به دنبال دارد.

وی ‌گفت: مبادا مردم به وعده‌های دروغین با عملی نشدن برخی از کاندیداها توجه کنند و گول این گونه وعده‌های دروغین را بخورند، باید با بصیرت و آگاهی کامل فرد اصلح را به مجلس بفرستند.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به امنیت و آرامش انتخاباتی در سطح لرستان اشاره کرد و گفت: نباید کاری کنیم که امنیت و آرامش انتخاباتی از بین برود زیرا دشمنان به دنبال اینگونه فضاهای انتخاباتی در سطح کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان خاطر نشان کرد: امروز دشمن به دنبال این است که ملت ایران در انتخابات مجلس نهم حضوری کمرنگ داشته باشند اما غافل از اینکه این ملت همیشه در صحنه بوده و از دستاوردهای این نظام دفاع می‌کنند.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این حماسه بی‌نظیر قدرت و اقتدار ایران اسلامی را یک بار دیگر به رخ جهانیان کشید و دشمنان را روسیاه کرد. ملت ایران همیشه با بصیرت و آگاهی و حضور به موقع در صحنه آمده و همه نقشه‌های دشمن را نقش بر‌آب کرده است.

امام جمعه خرم آباد خاطر نشان کرد: این حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن وحدت و همبستگی ملت ایران در ‌ارتباط‌ با ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل بوده است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: مهمترین پیام در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادن اقتدار ملی و وفاداری مردم نسبت به آرمان‌های امام راحل بوده است.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نقش روحانیت یک نقش کلیدی بوده است.

وی یادآور شد: روحانیت همواره تکیه‌گاه مردم بوده و با این مردم ‌ارتباط‌ تنگاتنگی داشته‌اند.

حجت‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: روحانیت در تمام زمینه‌ها به خصوص در 8 سال دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده که در سطح کشور می‌توان به 4 هزار و 200 شهید روحانی اشاره کرد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول