اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره ورزش و جوانان آمل خبر داد

برگزاری کلاس مربیگری ورزشی در آمل

خبرگزاری فارس: معاون ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان آمل از برگزاری کلاس مربیگری عمومی برای همه رشته‌ها در این شهرستان خبر داد.

برگزاری کلاس مربیگری ورزشی در آمل

سیده لیلا موسوی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: کلاس مربیگری عمومی ورزشی برای همه رشته‌ها در این شهرستان برگزار شده است.

معاون ورزش بانوان و مسئول برگزاری دوره مربیگری اداره ورزش و جوانان آمل با اعلام اینکه این دوره آموزشی به صورت تئوری و مشترک بین همه رشته‌ها برای علاقمندان به عرصه مربیگری ورزشی برگزار شده است، گفت: علاقمندان به مدت پنج روز در این کلاس‌ها شرکت کرده‌اند.

موسوی با اشاره به اینکه استقبال بسیار خوبی از این کلاس‌ها انجام شده است، اظهار داشت: حدود 50 نفر از مربیان ورزشی در این کلاس‌ها حضوری فعال داشته که مدرسان آن از اساتید مجرب دانشگاه‌های مازندران بودند.

وی با اعلام اینکه افراد شرکت‌کننده در این دوره 62 ساعت کلاس را سپری کردند، گفت: 60 ساعت آموزش عمومی و دو ساعت اخلاق و رفتار ورزشی در برنامه گنجانده شده است.

معاون ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل در مورد برگزاری کلاس‌های عملی خاطرنشان کرد: کلاس‌های عملی به تفکیک رشته‌های ورزشی با همکاری هیئت‌ها برگزار می‌شود و علاقمندان به مربیگری در دوره‌های تخصصی به کسب مهارت می‌پردازند که در پایان به افرادی که حدنصاب امتیاز بخش تئوری و عملی را کسب کرده‌اند گواهینامه درجه سه مربیگری اعطا می‌شود.

موسوی از برگزاری دوره عملی مربیگری رشته‌های ورزشی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول