اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/اختصاصی فارس/

برگزاری مسابقات ورزشی در کردستان ممنوع شد

خبرگزاری فارس: اگرچه در این ایام تبلیغات آزاد توسط کاندیداها منع قانونی دارد اما آنها برای جمع‌آوری آرا به هر برنامه‌ای متوسل می‌شوند تا جایی که سوءاستفاده برخی از آنها موجب دستور عدم برگزاری مسابقات ورزشی استانی و شهرستانی در کردستان تا پایان انتخابات شد.

برگزاری مسابقات ورزشی در کردستان ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، کاندیداها این روزها با استفاده از روش‌های مختلفی همچون ارسال پیامک، حضور در محافل و مجالس ختم، توزیع کارت‌های ویزیت و حتی حضور در برنامه‌های دولتی و خصوصی به ویژه مسابقات ورزشی اقدام به تبلیغ می‌کنند.

سوءاستفاده برخی از آنها به جایی رسیده است که خود را به عنوان مهمان در برنامه‌های مختلف قالب کرده و اقدام به سخنرانی تبلیغی می‌کنند.

این گزارش حاکی‌است؛ اگر چه از سوی مسئولان ممنوعیت استفاده از اماکن دولتی برای بهره‌برداری تبلیغی کاندیداها اعلام می‌شود اما دوشنبه‌شب در برنامه افتتاحیه یک سالن ورزشی در بهاران سنندج دو نفر از کاندیداها اقدام به سخنرانی و تبلیغ کرده بودند.

مسائلی از این دست برگزاری برنامه‌های ورزشی در استان را تحت‌الشعاع قرار داده و موجب شده است تا برنامه‌هایی همچون مسابقات لیگ استانی تکواندو خردسالان و نونهالان استان برگزار نشود.

رئیس هیئت تکواندو استان کردستان با اشاره به اینکه زمینه‌های برگزاری این مسابقات با حضور 18 تیم از شهرستان‌های مختلف استان در سنندج فراهم شده است، گفت: برای برگزاری این دوره مسابقات از اوایل هفته هیئت تکواندو تبلیغات خود را آغاز کرده و بیش ‌از 10 میلیون ریال برای این مهم هزینه شده است.

فرزین لطف‌پوری با ابراز نگرانی از تصمیم لغو برگزاری مسابقات تکواندو لیگ استانی، عدم برگزاری این مسابقات را موجب مشکلاتی از جمله به هم ریختن انگیزه ورزشکاران پایه این رشته ورزشی خواند و گفت: چرا که آنان برای شرکت در این دوره زحمات زیادی کشیده‌اند.

به گفته وی، لغو این برنامه در حالی است که دعوتنامه حضور در مسابقات لیگ تکواندو خردسالان و نونهالان استان به تمامی شهرستان‌ها ارسال شده است.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان نیز در رابطه با این موضوع اظهار داشت: با توجه به مذاکراتی که روز گذشته با فرماندار شهرستان سنندج داشتیم طی گزارش واصله‌ای به وی اعلام شده که برخی از کاندیداها در اماکن ورزشی که به عنوان اماکن دولتی محسوب می‌شود، سخنرانی و تبلیغات داشته‌اند.

فرهنگ مکتب‌داری افزود: فرماندار سنندج به عنوان رئیس ستاد انتخابات این حوزه انتخابیه نیز برای جلوگیری از ایجاد هر گونه شائبه‌ای دستور لغو برگزاری مسابقات استانی و شهرستانی در این شهرستان را تا بعد از انتخابات صادر نموده است.

وی در پایان افزود: اما برگزاری مسابقات کشوری با تدابیر امنیتی بلامانع است.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول