اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

عمران شهری اولویت سال آینده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردبیل گفت: اولویت برنامه‌های اجرایی و عمرانی در شهرستان اردبیل توجه جدی به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و عمران شهری است.

عمران شهری اولویت سال آینده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از چندین طرح نیمه‌تمام عمران شهری در اردبیل اظهار داشت:‌ ما با همراهی شهرداری و مجموعه‌های خدمات‌رسان دیگر تلاش می‌کنیم تا با اقدام مؤثر رفاه و آسایش عمومی را ارتقا داده و رضایتمندی مردم را با کارهای زیربنایی و اولویت‌دار جلب کنیم.

وی با یادآوری اینکه شهرداری اردبیل پروژه‌های مختلفی را در دستور کار قرار داده تا عمران شهری وضعیت مطلوبی پیدا کند، تصریح کرد: انتظار می‌رود با همراهی اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان این طرح‌ها به سرانجام رسیده و همه مردم از ثمرات آن استفاده کنند.

اکبری در ادامه خاطرنشان کرد: دولت خدمتگزار نیز با تمام توان و تزریق اعتبارات مناسب دست شهرداران را در عمران شهری و روند رو به جلو گرفته و با تزریق اعتبار مصوب دور چهارم سفر نیز انتظار می‌رود در تمام شهرها به ویژه مرکز استان یک جهش عمرانی و خدمات‌رسانی مناسب را شاهد باشیم.

این مسئول اضافه کرد: افزوده شدن عمر دو ساله شورای سوم به دلیل تجمیع انتخابات فرصتی مناسب است تا منتخبان مردم فعالیت بیشتری را در ارایه خدمات مطلوب انجام داده و مجموعه شهرداری را در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با سرعت، دقت و کیفیت همراهی کنند.

وی با اشاره به گستردگی مناطق اطراف شهر به ویژه شکل‌گیری چندین شهرک جدید و ضرورت خدمات‌رسانی به جمعیت ساکن در این شهرک‌ها ادامه داد: باید شورای شهر و شهرداری خدمات خود را توسعه داده و با نگاه عادلانه به عنوان مدعی‌العموم خدمات‌رسانی را توزیع کرده و در مسیر ارزشمند توسعه و رونق شهری کمک‌کار و یاریگر دیگر مجموعه‌های خدمات‌رسان باشند.

به گزارش فارس، فرماندار اردبیل به تشکیل جلسات متعدد شهرداری با بزرگان، ریش‌سفیدان و تأثیرگذاران محلات مختلف با هدف محرومیت‌زدایی و برداشتن گام‌های جدی در آبادانی و توسعه بیشتر شهری ابراز امیدواری کرد؛ این نشست‌ها با هدف رفع مشکلات نتایج پرثمر داشته و همچنان تداوم پیدا کند.

اکبری افزوده شدن یکی از مناطق شهرداری را به مجموع مناطق قبلی در خدمات‌رسانی بهتر و سریع‌تر مؤثر و مفید دانست و بیان کرد: کوچک‌سازی در مجموعه شهرداری و کاستن از برخی پیچیدگی‌های نظام بروکراسی سبب می‌شود تا مردم خدمات مطلوب‌تری را دریافت کنند.

وی گفت: همین حرکت به سرعت ارایه خدمات کمک کرده و هزینه‌های اضافی را تعدیل و کاهش می‌دهد.

اکبری خواستار پرداخت بدهی نهادها و ادارات مختلف به شهرداری شد و افزود: شهرداری به عنوان یک مجموعه غیردولتی و نهاد متکی به درآمد مردم و کسب درآمد از این طریق نیاز به همراهی و مشارکت دستگاه‌های دولتی در پرداخت بدهی‌ها دارد تا خدمات خود را افزون‌تر و فرهنگ مشارکت را گسترش دهد.

وی با بیان اینکه با پرداخت بدهی‌های دستگاه دولتی شهرداری بخشی از نیازمندی‌های شهروندان را مرتفع و خدمات مطلوب و گسترده‌ای را به آنها ارایه می‌کند، تصریح کرد: همه ما باید فرصت پیش آمده را در مسیر خدمتگزاری قدر بدانیم و اجازه ندهیم این فرصت‌ها به بطالت بگذرد.

فرماندار اردبیل در پایان سخنان خود به فصل بررسی بودجه سال آینده شهرداری در شورا اشاره کرد و اظهار داشت: ‌در این زمینه باید به گونه‌ای رفتار و حرکت کنیم تا در تدبیری مناسب تمام زوایا و واقعیت‌های عمران شهری مورد نظر و لحاظ در بودجه‌ریزی و برنامه‌ریزی قرار گیرد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول