اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خبر داد

بهره‌برداری از 440 میلیارد ریال پروژه عمران شهری در دهه فجر

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از از افتتاح و بهره‌برداری 33 طرح و پروژه عمرانی خدماتی شهرداری با اعتباری بالغ بر 440 میلیارد ریال همزمان با دهه فجر امسال در نقاط مختلف شهر تبریز از سوی شهرداری خبر داد.

بهره‌برداری از 440 میلیارد ریال پروژه عمران شهری در دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین اظهار کرد: به میمنت و گرامیداشت آغاز سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شهرداری تبریز به مانند سال‌های گذشته و به مناسبت این ایام خجسته، 33 پروژه بزرگ و کوچک عمرانی خدماتی جدید خود در مناطق و سازمان‌های تابعه را آماده افتتاح و بهره‌برداری کرده و این طرح‌ها در ایام الله دهه فجر امسال تقدیم شهروندان تبریزی خواهد کرد.
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های آماده بهره‌برداری شهرداری در این ایام افزود: کارخانه بازیافت زباله‌های شهری و تولید کمپوست، چند بوستان و پارک محله‌ای ، 10 پل عابرگذر، چند طرح مسیرگشایی، فازهای اول شهرک‌های مبل و خودرو، رونمایی از 70 دوربین جدید کنترل هوشمند ترافیک در تقاطع‌های شهری، مجتمع اداری و خدماتی معلولان و کم‌ توانان حرکتی تبریز در داخل پارک آتالار و آنالار، توسعه انبوه و گسترده فضای سبز و ده‌ها طرح و پروژه دیگر از جمله مهم‌ترین طرح‌های آماده بهره‌برداری شهرداری در ایام دهه فجر است.
نوین افزود: مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش خدمات‌رسانی و برنامه‌های اجرایی شهرداری در این ایام علاوه بر برنامه‌های فرهنگی، معطوف افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ده‌ها طرح و پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی و رفاهی بوده و در طول دهه فجر امسال نسبت به بهره‌برداری از ده‌ها طرح و پروژه عمرانی خدماتی اقدام خواهد شد.
شهردار تبریز در عین حال تلاش برای تأمین حداکثری رفاه، آسایش و رضایت‌مندی عمومی شهروندان از خدمات شهرداری را مهم‌ترین دغدغه مدیریتی این مجموعه برشمرد و تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری تبریز مرکب از اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و پرسنل تلاشگر شهرداری تبریز وجهه همت خود را تأمین رفاه و آسایش عموم شهروندان و پاسخ‌گویی به مطالبات معقول و به حق مردم قرار داده‌اند و طی این سال‌ها نیز توانسته ‌است در سایه خدمات‌رسانی مطلوب، به بخش قابل توجهی از اهداف توسعه تبریز دست یافته و رضایت‌مندی عمومی را کسب کند.
وی ابراز امیدواری کرد، در سایه همکاری و مشارکت عموم مردم با شهرداری، شهر تبریز بیش از گذشته در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد.
انتهایپ پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول