اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره رادیولوژی دهان، فک و صورت ایران:

تعرفه‌ سی‌پی‌سی‌تی رادیولوژی دهان مشمول بیمه شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره رادیولوژی دهان، فک و صورت ایران گفت: تعرفه‌ سی‌پی‌سی‌تی رادیولوژی دهان، فک و صورت مشمول بیمه شد.

تعرفه‌ سی‌پی‌سی‌تی رادیولوژی دهان مشمول بیمه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد رضا طلایی‌پور صبح امروز در حاشیه اختتامیه چهارمین کنگره سراسری رادیولوژی دهان، فک و صورت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعرفه‌ رشته سی‌پی‌سی‌تی رادیولوژی دهان، فک و صورت تنها تعرفه‌ای است که بیماران تحت پوشش بیمه خدمات درمانی، تأمین اجتماعی، نیروهای مسلح و بانک‌ها، هزینه یکسانی را می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه تمام خدمات مراکز رادیولوژی مشمول بیمه است، بیان داشت: بیمارانی که خدمات رادیولوژی از پزشکان عمومی و دندانپزشکی دریافت می‌کنند، می‌توانند از بیمه استفاده کنند. 

رئیس هیئت مدیره رادیولوژی ایران با اشاره به اینکه انجام رادیوگرافی برای هر سنی لازم است، تصریح کرد: فایده استفاده از رادیوگرافی برای کودکان که نیاز به آن دارند، بیشتر از ضرر آن است.

وی از تربیت 50 متخصص رادیولوژی دهان، فک و صورت در طول یک سال از سراسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد و افزود: در حال حاضر به تعداد بیشتری از متخصصان این رشته تخصصی دندانپزشکی در کشور نیاز است.

طلایی‌پور با اشاره به اینکه به دنبال گسترش این رشته در تمام نقاط ایران هستیم، ادامه داد: اوایل سال آینده تعرفه تصویب شده رشته سی‌پی‌سی‌تی رادیولوژی دهان، فک و صورت را به تمام مراکز دندانپزشکی اعلام می‌کنیم، متخصصان رادیولوژی دهان، فک و صورت کار دندانپزشکان را انجام نمی‌دهند.

رئیس هیئت مدیره رادیولوژی دهان، فک و صورت ایران تأکید کرد: هم‌اکنون 130 متخصص رادیولوژی دهان، فک و صورت در کشور داریم که نسبت به جمعیت ایران کم است، اما این در حالی است که در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور تعداد این متخصصان به سرعت در حال افزایش است.

وی گفت: به دنبال بیمه شدن رشته سی‌پی‌سی‌تی رادیولوژی دهان، فک و صورت بیماران دیگر نگران هزینه‌های سنگین آن نباشند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول