اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

فعالیت 102 مؤسسه برای براندازی نظام اسلامی ایران

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت 102 مؤسسه غربی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: به برکت خون شهدا این نظام روز به روز استوارتر است.

فعالیت 102 مؤسسه برای براندازی نظام اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران علی امیری عصر امروز در یادواره سرداران و 340 شهید گچساران در جمع خانواده شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم گچساران اظهار کرد: خانوده‌های شهدا و آزادگان با صبر، بردباری و بصیرت خود در راه شناخت اهداف شهدا و وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار آفریدند.

* دشمنان در تمامی نقشه‌های شوم خود علیه ایران با شکست مواجه شدند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: آزادگان با به جان خریدن تمامی فشارها، سختی‌ها و تحمل دوری از وطن و خانواد‌ه‌هایشان، به ایران اسلامی عزت، اقتدار و بزرگی بخشیدند.

امیری تصریح کرد: خانواده‌های شهدا فرزندان خود را هدیه‌ای از طرف خداوند می‌دانند که در راه اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران آن‌ها را به خداوند باز گرداندند.

وی با اشاره به ناتوانی دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمنان قسم‌خورده انقلاب پس از شکست در سال 57 دست به اقدامات کینه‌توزانه‌ علیه انقلاب نوپای اسلامی زدند.

امیری با اشاره به واقعه طبس و کودتاهای مختلف علیه ایران اسلامی ابراز داشت: دشمن پس از شکست تحقیر آمیز در انقلاب اسلامی 57  با ایجاد مشکلات فراوانی از طریق ایجاد کودتاهای مختلف جنگ کردستان، کومله دمکرات، خلق عرب و مداخله نظامی مستقیم قصد ضربه‌زدن و از بین بردن انقلاب مردمی ایران اسلامی  را داشت.

وی ادامه داد: دشمنان پس از شکست در پروسه‌های ضد اسلامی خود با تجهیز کردن عراق به سلاح‌های مختلف از زمین و هوا به ایران اسلامی حمله کردند.

* دشمن در جنگ علیه ایران قدرت ایمان ایران اسلامی را نادیده گرفت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دشمنان انقلاب با شناخت قبلی خود از تجهیزات و سلاح‌های که خود به ایران فروخته بودند این حمله ناجوانمردانه را آغاز کردند.

امیری یادآور شد: اشتباه و غفلت دشمنان نظام نوپای ایران نادیده گرفتن و عدم محاسبه قدرت ایمان، عزت و اقتدار فرزندان ایران اسلامی بود.

وی ابراز داشت: دشمنان از تذهیب نفس فرزندان ایران اسلامی در میدان مبارزه اطلاعی نداشتند و رزمندگان با ایمان ایران اسلامی با دست خالی در برابر تانک دشمن جنگیدند و دشمن را شکست دادند.

امیری با اشاره به پیشرفت ‌های روز افزون انقلاب اسلامی ایران گفت: ایران اسلامی امروز به پیشرفته‌ترین تجهیزات و تکنولوژی دست یافته است و این پیشرفت به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه به دست آمده است.

* دشمنان نظام از ولایتمداری مردم در هراسند 

مقام عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: بسیجیان دیروز امروز متخصص و دانشمند شده‌اند و پیشرفته‌ترین هواپیمای جاسوسی امریکا را با علم و نبوغ خود بر زمین می‌نشانند.

امیری تأکید کرد: امروزه فرزندان ایران اسلامی با وجود رهبری فرزانه، هوشمند، بابصیرت و دانا به همه علوم، بر سکوی برتر دنیا در زمینه‌های مختلف نشسته‌اند و روند پیشرفت در ایران جهش دارد.

وی بیان داشت: همه ترس و نگرانی دشمنان نظام نه از توپ و تانک بلکه از علم، تکنولوژی و بصیرت ملت ایران اسلامی به رهبری مقام عظمای ولایت است.

امیری خاطر نشان کرد: آغاز بیداری اسلامی در جهان برگرفته از آگاهی، علم، بصیرت و ولایت‌مداری ملت مسلمان ایران است.

وی نگرانی و ترس امریکا و شکست انگلیس در نفوذ در اراده و تفکر ملت ایران اسلامی را به دلیل بصیرت، آگاهی و تبعیت از ولایت‌فقه دانست و عنوان داشت: 82 مؤسسه غربی با فعالیت‌‌های خود علیه شوروی سابق فروپاشی این جمهوری را رقم زدند و در حال حاضر 102 مؤسسه علیه نظام اسلامی ایران به قصد براندازی نظام فعالیت می‌کنند.

امیری ادامه داد: قصد و هدف این مؤسسات غربی براندازی و جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی ایران بود غافل از اینکه نظام اسلامی از سال 45 به دنیا صادر شد.

* مدعیان گفت‌و‌گوی تمدن‌ها نام دفاع مقدس را در جنگ با عراق قبول نداشتند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شکست اهداف این مؤسسات در عدم شناخت از ایمان، اراده و بصیرت ملت ایران و در رأس آن ولایت فقیه است.

امیری با اشاره به جریان فتنه 88 ابراز داشت: در فتنه 88 عده‌ای بی‌بصیرت با عدم آگاهی، هم‌سو و هم راستا با افکار و اهداف دشمن قصد خدشه وارد کردن به انقلاب اسلامی را داشتند.

امیری با انتقاد از عملکرد و افکار بعضی از افراد فریب‌خورده گفت: عده‌ای که از گفت‌و‌گوی تمدن‌ها سخن می‌گفتند با رها کردن مسایل اسلامی نام دفاع مقدس را بر جنگ تحمیلی عراق علیه ایران قبول نداشتند.

وی خاطر نشان کرد: تا زمانی که شهید و شهادت وجود دارد این انقلاب پا برجا می‌ماند و شهید دادن در راه انقلاب افتخار ایرانیان مسلمان است.

امیری با اشاره به رویداد انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امروز ملت بزرگ ایران آزمایش بزرگ و سرنوشت‌سازی پیش رو دارد و حضور حداکثری در تمامی صحنه‌های دفاع از ارزش‌های ایران اسلامی خواسته شهدا، دوستداران نظام اسلامی و مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول