اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام صدیقی:

حضور مردم در انتخابات تیری بر چشم دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی خواهد بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت تهران خطاب به ملت ایران اعلام کرد: آزمونی جدید و حساس در پیش روی مردم ماست که به امید خدا حضور مردم در انتخابات تیری بر چشم دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی خواهد شد.

حضور مردم در انتخابات تیری بر چشم دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی شامگاه پنج‌شنبه در نخستین همایش جبهه پایداری استان خوزستان که در مسجد ارشاد اهواز برگزار شد، اظهار داشت: امروز جوانان نسل جدید انقلاب اسلامی از جوانان دوران انقلاب کارآمد‌تر هستند.

وی برتری جوانان نسل جدید انقلاب را به دلیل گذر موفقیت‌آمیز از فتنه 88 عنوان کرد و گفت: امروز جوانان کشور ما به بصیرت مجهز هستند و خوش‌بختانه با آگاهی که دارند می‌توانند انقلاب اسلامی را از فتنه‌های آینده به سلامت عبور دهند.

صدیقی ادامه داد: جوانان امروز پرچم‌دار انقلاب هستند و با تلاش و کوشش در حال توسعه و پیشرفت ایران هسته‌ای هستند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه جمهوری اسلامی به پشتوانه همین جوانان در حال افتخارآفرینی در سطح دنیا است، تصریح کرد: این در حالی است که این افتخار آفرینی‌های علمی و دفاعی باعث کینه‌جویی‌های دشمنان و بدخواهان ملت ایران شده است.

وی افزود: ایران اسلامی با تکیه بر همین جوانان که حضور موفق در زمینه‌های علمی دارند مقتدرانه آماده دفاع از ملت خود است.

صدیقی با اشاره به دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی، گفت: دستاوردهای دفاعی کشور ما در جنگ غزه و لبنان آزمون‌های خود را پس داده و در هر شرایط آماده مقابله با هر تهدید هستیم.

وی هم‌چنین خطاب به ملت ایران اعلام کرد: آزمونی جدید و حساس در پیش روی مردم ماست که به امید خدا حضور مردم در انتخابات تیری بر چشم دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران، فعالیت مردم در انتخابات را سرنوشت‌ساز دانست و گفت: تصمیم درست مردم در انتخابات می‌تواند راه امام(ره) را زنده نگه دارد و دستاوردهای بعدی انقلاب را تسریع بخشد.

صدیقی خواستار هوشیاری هر چه بیشتر مردم در صحنه انتخابات شد و اذعان داشت: مردم مراقب باشند که عده‌ای با استفاده از رانت قدرت و ثروت قصد دارند کرسی نمایندگان بحق مردم را اشغال کنند، باید از این افراد سؤال شود که این همه پولی که در انتخابات هزینه می‌کنند از کجا و به چه نحوی به دست آمده است.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: مجلس باید مستقل باشد و آزادانه تصمیم‌گیری کند و بدون توجه به وعده و وعید‌ها و پول‌هایی که پیشنهاد می‌شود، از حق مردم دفاع کند، اگر وزیری پایش را کج گذاشت او را بازخواست کند.

وی در ادامه خطاب به افرادی که قصد ندارند در انتخابات شرکت کنند، گفت: بی‌تفاوتی نسبت به سرنوشت انقلاب، ملت و کشور نوعی بی‌تقوایی است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: به‌‌ همان اندازه افرادی که درِ خانه امیرالمؤمنین علی(ع) را شکستند و حضرت زهرا(س) را به شهادت رساندند، افرادی که سکوت کردند و بی‌تفاوت بودند نیز مقصرند. بنابراین توصیه می‌کنم هیچ ایرانی وطن‌پرستی نسبت به سرنوشت کشور خود به خصوص در زمان انتخابات بی‌تفاوت نباشد.

وی در ادامه به فعالیت جبهه پایداری در کشور اشاره کرد و گفت: پرچمی که امروز توسط آیت‌الله مصباح‌یزدی در قالب جبهه پایداری انقلاب اسلامی افراشته شده است، قرار است باب خیری برای حضور کاندیداهای دلسوز و ارزشمند برای ورود به مجلس شود.

صدیقی تأکید کرد: برای ساختن مجلسی آباد و آزاد با نمایندگانی ولایت‌مدار، فعالیت این جبهه بسیار مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/ر10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول