اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردل:

حضور در انتخابات دفاع از دستاوردهای نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل گفت: حضور در انتخابات یکی از نشانه‌های دفاع از دستاوردهای نظام اسلامی است.

حضور در انتخابات دفاع از دستاوردهای نظام است

فیروز خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد‌ اظهار داشت: انتخابات از صحنه‌‌های حساس حضور مردم در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی حضور در انتخابات را یک وظیفه دینی و ملی برشمرد و گفت: حضور در انتخابات یکی از نشانه‌های دفاع از دستاوردهای نظام اسلامی است.

خسروی با تبیین جایگاه ویژه و منحصر به فرد نمایندگان در تعیین سرنوشت آینده کشور و تأثیرگذاری ایشان بر مسائل داخلی کشور در زمینه لزوم و اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تأکید کرد.

فرماندار شهرستان اردل توجه به ملاک‌های حقیقی انتخاب نمایندگان شایسته ملت را امری ضروری دانست و تاکید کرد: در انتخاب فرد اصلح باید به مواردی همچون سابقه افراد، دیانت، ثبات قدم و صلابت در فکر و اندیشه و عمل و تقوای فردی و اجتماعی نامزدها توجه شود.

وی با بیان اینکه امروز کشور ما به مجلسی قوی و با نشاط نیازمند است، تصریح کرد: نمایندگان ملت باید دارای دیانت، تخصص، روحیه تحمل‌پذیری و پاکی و صفای باطن باشند تا بتوانند نماینده شایسته‌ای برای مردم انقلابی و مسلمان ایران باشند.

خسروی بر ضرورت مشارکت گسترده در انتخابات مجلس تأکید کرد و گفت: مردم ما طی سه دهه گذشته نشان داده‌اند که با وجود تمامی مشکلات و سختی‌های پیش‌رو همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و به عنوان یک نمونه بارز می‌توان به شرکت گسترده آنها در انتخابات مختلف طی 30 سال گذشته اشاره کرد.

وی ادامه داد: طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و علی‌رغم وجود تحریم‌های گسترده، جنگ تحمیلی و ناامنی در برخی نقاط کشور به واسطه فعالیت گروهک‌های ضدانقلاب، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی موید این مطلب بود که آنها همواره پاسدار آرمان‌های امام (ره) و انقلاب هستند.

فرماندار شهرستان اردل اضافه کرد: این در حالیست که طی هشت سال جنگ تحمیلی دشمن داخلی و خارجی در تلاش بودند تا با استفاده از تمام امکانات خود حتی خللی چند ساعته در روند برگزاری انتخابات ایجاد کنند که با تدبیر مسئولان و حضور گسترده مردم این امر هیچ‌گاه محقق نشد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول