اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مشهد:

مشارکت مردم در انتخابات با حیثیت جمهوری اسلامی گره خورده است

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مشارکت ملت ایران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حیثیت جمهوری اسلامی گره خورده است.

مشارکت مردم در انتخابات با حیثیت جمهوری اسلامی گره خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن رضایی ساعتی پیش در همایش بصیرت ولایی و ایستادگی انقلابی که در مسجد فقیه سبزواری شهر مشهد برگزار شده بود با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی آغاز و مبدأیی برای پیشرفت ایران بود، اظهار داشت: بیش از 70 سال بود که حکومت ایران در انتظار چنین زمانی به سر می‌برد و پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 راه پیشرفت و اقتدار را آغاز کرد و این در حالی است که باز هم غرب بعد از این پیروزی قصد سد کردن راه ایران را در پیشرفت داشتند و نمی‌خواستند خواسته‌های انباشته شده مردم را حل و فصل کنیم و در این راستا ما را با تخریب‌های فراوانی در حوزه فرهنگ، تمدن، اسلام و ... مواجه کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: کسانی که وضعیت امروز را از وضعیت بعد از پیروزی انقلاب بدتر می‌دانند یا از جاهلین و ناآگاهان هستند یا به صورت هدفمند صحبت می‌کنند.

وی با بیان مطلب فوق خاطر نشان کرد: غرب همواره از بعد از پیروزی انقلاب سعی در ممانعت از پیشرفت ایران بود ولی در همین حال ملت ایران بدون آنها انرژی هسته‌ای را پیگیری و ماهواره به فضا پرتاب پرتاب کرد و این پیشرفت‌ها بدون وابستگی به غرب انجام پذیرفت و در همین راستا به دلیل اینکه این پیشرفت‌ها برای آنها قابل تأمل نبود.

وی ادامه داد: اینکه در حال حاضر می‌بینند ایران به عراق، افغانستان، سوریه، لبنان و دیگر کشورهای منطقه نفوذ پیدا کرده است برای آنها خطر محسوب می‌شود و به همین دلیل است که می‌خواهند مانع از پیشرفت‌های روزافزون ایران شوند و اسرائیل نیز در این راستا هر روز ایران را تهدید می‌کند.

رضایی در ادامه با بیان اینکه مسئله اصلی ما با غرب در 10 سال آینده رویارویی اقتصادی است، اظهار داشت: هرگونه تحلیل خلاف واقع در حال حاضر به ملت ما آسیب می‌زند و اگر بگوییم بر فرض مثال که اقتصاد ما هیچ مشکلی ندارد ملت را فریب داده‌ایم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: غرب در آستانه پیروزی بزرگ ایران سد راه ایران شد و مشکلات بسیاری را درست کردند که از جمله این مشکلات می‌توان به مشکلات اقتصادی است که البته راه حل این مشکلات نیز در داخل کشور وجود دارد و ملت ایران همواره می‌توانند مسیر پیشرفت و اقتدار را ادامه دهند.

وی با اشاره به شوکه شدن دشمن ناشی از حضور گسترده مردم در  22 بهمن تصریح کرد: ملت ایران در 22 بهمن صحنه عظیمی را آفریدند و مشارکت باشکوهی را داشتند و این در حالی بود که غرب همواره اعلام می‌کرد فشار اقتصادی بر ملت ایران است و بیکاری در ملت ایران بیداد می‌کند و این دلایل باعث می‌شود ملت ایران در 22 بهمن حضور نداشته باشند ولی دیدیم که عکس این مطلب رخ داد.

وی با اشاره به تحرکات دشمن برای انتخابات پیش رو گفت: غرب سعی دارد انتخابات آینده را بی رمق و بی‌روح نشان دهند و اگر موفق شود آسیب بزرگی می‌بینیم و در این راستا لازم است ملت ایران حساسیت انتخابات آینده را درک کند چرا که مشارکت مردم در انتخابات پیش رو با حیثیت جمهوری اسلامی گره خورده است.

رضایی در ادامه با تأکید بر این مطلب که مشارکت میلیونی مردم در انتخابات امنیت ملی کشور را تضمین می‌کند، اظهار داشت: اگر مردم مشارکت نداشته باشند آنها تحریم‌ها و فشارها را تشدید می‌کنند و ممکن است حتی تهدیدها را عملیاتی کنند ولی باید بدانند که ایران مانند دیگر کشورها نیست و با تهدیدها برخورد می‌کند.

وی با بیان مطلب فوق افزود: ملت ایران باید بداند مشارکت میلیونی آنها در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی امنیت ملی کشور را بیشتر تضمین می‌کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر انتخاب افراد کارآمد و دلسوز از سوی مردم برای مجلس آینده تصریح کرد: برای اینکه مجلسی کارآمد، منسجم و قوی داشته باشیم باید مردم افرادی کارآمد و دلسوز را انتخاب کنند تا مجلس آینده بتواند در راستای تقویت نظام و احیای حقوق مردم بیش از گذشته گام بردارد.

انتهای پیام/ر10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول