اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور ‌علی داداشی، محراب فاطمی و مسلم دارابی‌

‌مسابقات قوی‌ترین مردان دانشگاهی به میزبانی گرگان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: کارشناس تربیت بدنی دانشگاه علوم کشاورزی گرگان از برگزاری دومین دوره مسابقات قویترین مردان در خرداد ماه سال آینده، برای جامعه دانشگاهی استان خبر داد.

‌مسابقات قوی‌ترین مردان دانشگاهی به میزبانی گرگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مرضیه رضایی عصر پنجشنبه در جمع ورزشکاران دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان که در سالن شهید رضازاده برگزار شد اظهار داشت: پس از برگزاری نخستین دوره مسابقات قویترین مردان دانشگاه استان، بنا شد این فرهنگ به طور فراگیر در جامعه نهادینه شود تا جامعه‎ای سالم و پویا داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ورزش قوی‌ترین مردان دانشگاه را از سال 1384 در استان گلستان با کمک حسن غضنفری و سلمان محمد شفیع دو تن از کارشناسان تربیت بدنی این دانشگاه فعال کردیم و با توجه به اینکه اکثر ورزشکاران این رشته در کشور، معمولا در سنین جوانی و مشغول به تحصیل هستند از سال 1390 با حمایت‎ها و مساعدت‎های رامین رحمانی رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، حبشی معاون دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه و سمانه حاجی حسینی مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم کشاورزی گرگان برگزار کردیم.

کارشناس تربیت بدنی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان خاطر نشان کرد: ما این مسابقات را در دانشگاه‎های استان با شعار ورزش، پل دوستی برگزار کردیم و با یاری خداوند متعال قرار است تا در خرداد ماه سال 1391 دومین دوره این مسابقات را برای اشاعه روح پهلوانی و جوانمردی یادواره روح‎الله داداشی با حضور دو مربی تیم ملی قویترین مردان ایران علی داداشی و قهرمان ایران آقایان محراب فاطمی و مسلم دارابی برگزار کنیم.

رضایی یادآور شد: ورزش سبب رشد بالندگی افراد در زندگی اجتماعی می‎شود تا در سایه آن بتوانیم مسیر پیشرفت و ترقی را طی کنیم لذا بر همه این وظیفه احساس می‎شود تا برای نهادینه کردن این فرهنگ تلاش مضاعفی داشته باشند تا از جامعه‎ای پرتحرک و سالم بهره‎مند شویم چرا که در سایه داشتن روح و روانی سالم، می‎توان به جامعه‎ای سعادتمند دست یافت.

انتهای پیام/‌ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول