اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه مهدیشهر:

هجمه فرهنگی هویت اسلامی را نشانه گرفته است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مهدیشهر با بیان اینکه شهیدان چراغ هدایت و سعادت بشر هستند، گفت: هجمه فرهنگی امروز هویت اسلامی را نشانه رفته است و خواست شهدا مقابله با این هجمه‏هاست.

هجمه فرهنگی هویت اسلامی را نشانه گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، یحیی دین‏پرور در دیدار با خانواده شهید ترانی که با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت انصار و اصناف حوزه مقاومت خاتم‌الانبیای مهدیشهر برگزار شد، اظهار داشت: شهدا الگو و اسطوره‏های ایران اسلامی هستند، چرا که با اهدای بهترین سرمایه خود، عزت و عظمت را به ایران بخشیدند و آسایش و امنیتی که امروز مردم جامعه ما دارند، حاصل خون شهدای ماست.

وی بیان کرد: به برکت خون شهداست که نظام و انقلاب اسلامی هم‌چنان با اقتدار رو به رشد است و ما باید رهرو راه شهدا باشیم تا بتوانیم حداقل دِین خود را به شهدا ادا کنیم.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مهدیشهر تأکید کرد: حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گران‌قدر همواره باید در اولویت مسائل قرار گیرند زیرا امروز هجمه فرهنگی خطرناک‌‏ترین تیری است که هویت اسلامی و دینی ما را نشانه گرفته است و همه باید در مقابل آن آگاه و هوشیار باشیم و به درستی عمل کنیم.

وی تصریح کرد: در برهه کنونی که شهیدان از میان ما هجرت کرده‌اند و به سرای مورد علاقه‏شان شتافته‏اند، بر همه مردم کشورمان واجب است تا فرهنگ غنی ایثار و شهادت را پاس بدارند و آن را در جامعه گسترش دهند، در زمان حاضر باید همه در مسیر شهدا و اهداف والای آنها که همانا دفاع از ولایت و هویت ایران اسلامی است، گام برداریم.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مهدیشهر با بیان اینکه با توجه به توطئه‏های فراوان دشمنان امروز وظیفه ما در مقابل خون شهدا بس عظیم و سنگین است، خاطرنشان کرد: حفظ آثار شهدا، رسیدگی به خانواده معظم شهیدان، انتقال فرهنگ و معرفت شهدا از جمله وظایفی است که همه ما در برابر آن مسئول هستیم.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول