اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی:

امکانات ورزشی خراسان‌‌رضوی محدود است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: مشکلات ورزش استان زیاد و توانایی‌های مادی محدود است و باید مسائل اولویت‌بندی شوند.

امکانات ورزشی خراسان‌‌رضوی محدود است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سیدعلی‌اکبر جواهری‌‌هاشمی صبح امروز در دیدار با فرماندار نیشابور، با بیان اینکه اعتبارات اداره‌کل متعلق به مردم است، اظهار داشت: ما مسئول تقسیم این اعتبارات با توجه به اولویت‌ها، ویژگی‌ها و برخورداری‌ها هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد: در سفر آتی هیئت دولت به خراسان‌رضوی تأمین بودجه طرح‌های ناتمام و جبران برخی کمبودهای مالی در اولویت قرار گیرد.

*مقدمات استقرار دانشگاه تخصصی تربیت‌بدنی در مشهد فراهم شده است

هاشمی با اشاره به توافق سازمان ورزش و جوانان با وزارت علوم برای راه‌اندازی دانشگاه تخصصی تربیت‌بدنی در کشور، گفت: مقدمات استقرار این دانشگاه در مشهد فراهم شده است.

هاشمی با بیان اینکه حضور خانواده ورزشی رشید لمیر در نیشابور برای کشور مغتنم است، با توجه به ظرفیت بالای علمی و ورزشی در این شهرستان، پیشنهاد داد قطب علمی کشتی کشور در نیشابور شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: فعلاً با توجه به برخی مباحث امکان این که بتوانیم این دانشگاه را به صورت مستقل به نیشابور منتقل کنیم وجود ندارد.

وی هم‌چنین با قبول اینکه ورود تیم پیام به نیشابور از ابتدا غلط بود، تصریح کرد: تیمی با این همه مشکل، تیمی نبود که نیشابور بخواهد روی آن سرمایه‌گذاری کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: اگر مردم نیشابور تیم فوتبال در سطح لیگ‌های مختلف می‌خواهند مساعدت می‌کنیم.

در ابتدای این جلسه فرماندار نیشابور به مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی پیشنهاد داد در زمین اهدایی فرمانداری این شهرستان، دانشگاه تربیت‌بدنی یا دهکده المپیک شکل گیرد.

هاشمی افزود: 200 هکتار زمین منگوله‌دار در بهترین نقطه گردشکری شهرستان را حاضر است برای ایجاد یک طرح بزرگ عمرانی یا یک دانشگاه تخصصی در اختیار اداره‌کل ورزش و جوانان قرار دهد.

وی خواستار اختصاص اعتبارات لازم برای ساماندهی سایت پاراگلایدر در شهر درود به ‌ویژه برای جاده دسترسی و تملک زمین آن شد.

هاشمی با بیان اینکه سالن ورزشی شهریار تکمیل نشده است، گفت: در بخش مرکزی با وجود استقبال جوانان از مقوله ورزش با کمبود سالن مواجه هستیم.

معاون استاندار خراسان‌رضوی یادآور شد: مردم برای ساخت سالن روستای احمدآباد از توابع بخش میان‌جلگه ضمن اهدای پنج هکتار زمین، 40 میلیون تومان هزینه کردند که نتوانسته‌ایم در قالب اعتبارات تملک دارایی آن را تکمیل کنیم.

فرماندار نیشابور افزود: مشکلات ورزشی شهر خُروْ با تزریق اعتبارات کاهش می‌یابد.

رئیس شورای ورزش نیشابور ادامه داد: ورزش را نمی‌شود با مباحث عاطفی پیش برد بلکه باید با برنامه و مدیریت حرکت کرد.

هاشمی به شدت از مدیریت قبلی ورزش استان به دلیل کم‌توجهی به ساختارهای ورزشی در نیشابور انتقاد کرد.

وی تصریح کرد: خواهش می‌کنم تشکیلات استان، مشکلات برخی باشگاه‌های ورزشی و تیم‌های فوتبال را به نیشابور نکشانند.

هاشمی خاطرنشان کرد: نیشابور بزرگترین شهرستان استان به لحاظ جمعیت است که دو سال پیش یک بخش آن به شهرستان ارتقاء یافت و دو بخش دیگر نیز در آستانه ارتقاء هستند.

هاشمی با انتقاد از مباحث پیش آمده در زمینه تیم پیام در نیشابور تأکید کرد: مدیران استان مباحث برخی تیم‌ها را به نیشابور نکشانند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول