اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حیدری:

گفتمان ولایت ماندگار و سبب پیشرفت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: گفتمان ولایت در شرایط کنونی پویا و ماندگار و سبب پیشرفت است.

گفتمان ولایت ماندگار و سبب پیشرفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله محسن حیدری پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهرستان اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: گفتمان رهبری و ولایت در شرایط کنونی در صدر گفتمان‌های موجود است و همین امر سبب پویایی انقلاب اسلامی شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، پیشرفت و تحول همه جانبه در ایران اسلامی را از برکات گفتمان امام امت(ره) و مقام معظم رهبری در جامعه دانست و گفت: ولایت پذیری مردم سال‌های گذشته سبب شد تا انقلاب از بسیاری از خطرات مصون بماند.

حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در این سال‌ها ملت ایران همواره سنگرها و قله‌های جدید را فتح کرده است و پیشرفت‌های ما قابل مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب نیست.

وی ادامه داد: اقتدار نظام اسلامی به گونه‌ای است که غرب و رژیم صهیونیستی قافیه را باخته‌اند و چاره‌ای جز خضوع و خشوع در برابر ایران ندارند، در نامه پیشین اوباما به ایران این مسئله از اعتراف‌های او بوده است.

حیدری خاطرنشان کرد: هم‌چنان در نظام اسلامی خط امام و رهبری با اقتدار در صحنه است و دشمنان و فتنه‌گران یکی پس از دیگری به خواری و ذلت می‌رسند، اینک نوبت ما بود که در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر پوزه دشمن را به خاک بمالیم و همه آمدیم.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول