اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تحول در حوزه آب

باید موضوع آب به یک گفتمان تبدیل شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: برای تحول در حوزه آب، باید موضوع آب به یک گفتمان تبدیل شود.

باید موضوع آب به یک گفتمان تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رمضان نیری ظهر امروز در کارگاه آموزشی ویژه نمایندگان ادارات 47 گانه سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوی در محل گنجینه آب شرکت آب منطقه‌ای این استان اظهار کرد: با تدوین سند تحول بنیادین در وزارت آموزش و پرورش برخی از مشکلات در زمینه‌های مختلف مرتفع می‌شود.

وی افزود: در همین راستا برای حل این گونه مشکلات در زمینه‌های آموزشی سند تحول بنیادین در وزارت آموزش و پرورش تدوین می‌شود.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد: این سازمان بادی برای آینده نسلی را پرورش دهد که بتواند کارهای مثمر ثمری را در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف انجام دهد.

وی افزود: در همین راستا توجه به طبیعت در زمان تحصیل امری ضروری برای داشتن ایرانی آباد و سر بلند است.

نیری با بیان اینکه ما جزیی از طبیعت هستیم، تصریح کرد: به هیمن منظور باید از این طبیعت به بهترین شکل ممکن پاسداری و پاسبانی کرد.

وی تاکید کرد: گوش و چشم ما هنوز برای شنیدن و دیدن زیبایی‌های طبعت پرورش نیافته است.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با ابراز تاسف از این موضوع که ایران در زمینه مصرف آب اسراف‌های زیادی می‌کند، عنوان داشت: باید جلوی این گونه اسراف‌ها را با آموزش‌های لازم در سطوح مختلف تحصیلی گرفت.

وی تاکید کرد: با این حال برای ما این موضوعات به صورت رویه تبدیل شده که در طولانی مدت تبعات زیادی را برای کشور به ارمغان می‌آورد.

نیری خاطر نشان کرد: باید باورهای اشتباه و غلط در عرصه مصرف نامتعارف آب در بخش‌های مختلف اصلاح شود.

وی اعلام کرد: در همین راستا باید دانش‌آموزان ما عظمت آب و تاثیر آن در زندگی را درک کرده و برای حفظ و حراست از این مایع حیات بکوشند.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از مسولان امر خواستار شد: باید این گونه طرح‌ها به صورت پایدار برگزار شده و از اجرای آن به صورت یک پرونده جلوگیری شود.

وی افزود: موضوع آب باید به یک گفتمان در محافل علمی و آموزشی برای نسل آینده تبدیل شده تا اثرات مبارکی را در این زمینه بگذارد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول