اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

12 اسفند روز سربلندی ایرانیان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: 12 اسفند به عبارتی روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی روز سربلندی ملت ایران قلمداد می‌شود.

12 اسفند روز سربلندی ایرانیان است

آیت‌‌الله علی‌اکبر قریشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه به نزدیک شدن روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، اشاره و اظهار کرد: با برپایی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مشارکت حداکثری مردم در راستای انجام این تکلیف سیاسی و اجتماعی بیش از پیش بر عزت و اقتدار ملت کشورمان افزوده می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: همان‌طوری که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس موجب ناامیدی و ناخشنودی ایادی استکبار جهانی می‌شود به همان میزان کشورهای دوست و برادر از وقوع رویداد سیاسی و اجتماعی و حضور میلیونی ملت در صحنه انتخابات دلشاد می‌شوند چرا که همه جهانیان به این تحول بزرگ در کشورمان چشم دوخته‌اند تا بر مبنای آن مناسبات فی‌مابین خود تنظیم کنند.

وی بر لزوم توجه به فرمایشات عالمانه مقام معظم رهبری در روزهای اخیر پیرامون انتخابات تأکید کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب در برهه‌های مختلف فراخور نیاز جامعه و وقایع مختلف توصیه‌هایی به ملت شریف ایران دارند لذا در این ارتباط برای تشکیل مجلس مقتدر و برخاسته از آرای مردم رهنمودهای مبسوط داشته‌اند؛ ازاین‌‌رو می‌طلبد اقشار مختلف جامعه با عنایت به فرمایشات ایشان برای تصمیم‌گیری در انتخابات پیش‌رو مبادرت کنند.

قریشی انتخابات را مولود همدلی آحاد جامعه دانست و گفت: این که اقشار مختلف جامعه با حضور یافتن پای صندوق‌های رأی نماینده شهر خود را انتخاب می‌‌کنند این مسئله نشان‌دهنده وجود اتحاد و یکدلی بین آنها است لذا انتخابات پیش‌رو فرصت مناسبی برای تحکیم مبانی وحدت کلمه در جامعه است که باید از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده شود و به دشمن اجازه جولان دادن ندهیم.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ملت ایران را یکی از بابصیرت‌ترین ملت‌های جهان دانست و خاطر نشان کرد: ایرانیان به دلیل داشتن تمدن طولانی و عبور از فراز و نشیب‌های متعدد از سرمایه‌های ارزشمندی به نام تجربه بهره‌مند هستند از طرف دیگر با به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ملت ایران در صحنه‌های و با پشت سر گذاشتن روزهای تلخ و شیرین زیادی نشان داده که از بلوغ فکری بالایی برخوردار هستند، لذا در انتخابات متعهد‌ترین و لایق‌ترین افراد را گزینش می‌کنند.

انتهای پیام/س10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول