اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر:

بزرگترین پل استان بوشهر 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر گفت: پل کلل به عنوان بزرگترین پل استان بوشهر 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بزرگترین پل استان بوشهر 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

علیرضا صفایی بوشهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های مهم استان اهمیتی خاص در سال جهاد اقتصادی دارد و به‌ویژه در حوزه راهسازی و بهبود وضعیت حمل و نقل باید از همه امکانات موجود بهره ببریم.

 وی افزود: مجموعه راه و شهرسازی استان در تمام ایام سال و به شکل شبانه‌روزی در ایجاد و بهسازی راه و بزرگراه در استان بوشهر فعال هستند و این امر موجبات افزایش ایمنی جاده‌ها را فراهم کرده است.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اهمیت بزرگراه اهرم به دیلم خاطر نشان کرد: این بزرگراه مهم و استراتژیک به طول بیش از 200 کیلومتر است و احداث و تکمیل این بزرگراه در توسعه بزرگراه‌های استان نقشی بی‌نظیر دارد.

 صفایی بوشهری تصریح کرد: مسیر برازجان به گناوه در این بزرگراه از بیشترین پیشرفت فیزیکی برخوردار است و تاکنون 2 قطعه از این مسیر راه‌اندازی شده و انتظار داریم در سال 91 بیش از 70 درصد مسیر برازجان به گناوه تکمیل شود.

 وی تصریح کرد: احداث پل کلل از مهم‌ترین بخش‌های این بزرگراه است که با همکاری قرارگاه خاتم و شرکت الهادی شاهد احداث و تکمیل این پل هستیم.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه این پل بزرگترین پل استان بوشهر است یادآور شد: این پل با طول 430 متر احداث می‌شود و تاکنون بالغ بر 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 صفایی بوشهری اضافه کرد: بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار این پل است و 11 دهانه 39 متری برای این پل بزرگ و مهم در نظر گرفته شده است.

 وی اذعان داشت: روان‌سازی ترافیک جاده‌ای و ایمن کردن جاده‌های استان مهم‌ترین هدف احداث این بزرگراه است که انتظار داریم در موعد مقرر تحویل شود.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: هم‌اکنون بیش از 590 کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر داریم و بیش از 400 کیلومتر نیز در دست اجراست و تا چند سال آینده مجموع بزرگراه‌های استان به 1000 کیلومتر خواهد رسید.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول