اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محلات:

5 هزار ورزشکار در محلات ساماندهی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محلات از ساماندهی بیش از پنج هزار نفر از ورزشکاران بیمه شده این شهرستان در سال جاری خبر داد.

5 هزار ورزشکار در محلات ساماندهی شدند

مسعود قمری امروز در گفت‌وگو‌ با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: تعداد ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان در مقایسه با سال گذشته از رشد 25 درصدی برخوردار است.

وی تصریح کرد: این تعداد ورزشکار زیر نظر 30 هیئت ورزشی و در رشته‌های مختلف فعالیت دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان محلات در ادامه از تجهیز روستاهای این شهرستان به امکانات و وسایل ورزشی خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز و برگزاری مسابقات جام نوروز تمامی اعتبارات مورد نیاز به منظور تجهیز روستاها به امکانات ورزشی تامین و به زودی در اختیار روستاها قرار خواهد گرفت.

قمری ادامه داد: مسابقات جام نوروز همانند سال‌های گذشته در دو بخش آقایان و بانوان و در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله فوتسال، والیبال، کاراته، شطرنج و... برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از هیئت‌های ورزشی گفت: مراسم تجلیل از رئیس و نائب رئیس هیئت‌های ورزشی 29 بهمن ماه و به منظور قدردانی از تلاش یک سال آنان برگزار می‌شود.

به گفته وی در حال حاضر 30 هیئت ورزشی در این شهرستان فعالیت دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان محلات  با اشاره به برنامه‌‌های انجام شده این اداره در ماه جاری گفت: برگزاری جشنواره ورزشی در تعدادی از روستاها، برگزاری مسابقات مچ‌اندازی، وسطی، تیراندازی، پرتاب توپ، مسابقات ورزشی ویژه کارمندان ادارات، برگزاری جشنواره ورزشی ویژه مددجویان بهزیستی، سپک‌تاکرا، دو و میدانی، دوچرخه‌سواری و ... بخشی از برنامه‌های اجرا شده این اداره در ماه جاری بوده است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول