اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

امثال مهاجرانی دستمالی برای استکبارند / مردم برای حضور در انتخابات نیاز به قیم ندارند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امثال مهاجرانی دستمالی برای استکبارند، گفت: در مستندی که از سیما پخش شد مردم شاهد حضور دو تن از حامیان فتنه و دولت اصلاحات بودند که به خدمت سعودی‌ها درآمده‌اند.

امثال مهاجرانی دستمالی برای استکبارند / مردم برای حضور در انتخابات نیاز به قیم ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید ظهر امروز در همایش افق آینده در مجتمع غدیر بیرجند خراسان جنوبی با اشاره به مستند حمایت سعودی‌ها از فتنه سبز اظهار داشت: در این مستند شما عطاءالله مهاجرانی را دیدید که برای تبلیغ علیه انقلاب چگونه به سعودی‌ها خدمت می‌کرد.

وی ادامه داد: مهاجرانی فردی بود که در دولت اصلاحات با ادبیاتی سخن می‌گفت که خیلی‌ها تعجب می‌کردند و امروز می‌بینیم که در خدمت نظام سلطه است.

* مردم برای حضور در انتخابات نیاز به قیم ندارند

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم برای حضور در انتخابات نیاز به قیم ندارند و جهت‌های خود را از رهبری می‌گیرند، گفت: باید بستر و زمینه را برای مردم آماده کنیم تا مردم  با نشاط پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

رشید با بیان اینکه رسالت استراتژیک و اصلی انقلاب اسلامی توجه به محرومان و توده‌های مردم است، تاکید کرد: این امر ریشه در تعالیم وحی و قرآن و تعالیم عالی اسلامی دارد.

وی با اشاره به اینکه توصیه و تأکید آموزه‌های دینی و فرمان خداوند بر توجه به توده‌های مردم و محرومان است، تصریح کرد: یکی از توصیه‌ها و دستورات اکید امام خمینی (ره) این شخصیت بی‌نظیر معاصر و ادامه آن رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، توجه به محرومان و مستضعفان است تا مسؤلان را در توجه دادن به این امر مهم گوشزد کند.

* توجه به محرومان رویکرد اصلی نظام جمهوری اسلامی است

استاندار خراسان جنوبی توجه به محرومان و توده‌های مردم را از رویکرد اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: این امر زاییده انقلاب اسلامی در قرن معاصر است که نباید از آن یک لحظه غفلت کرد.

رشید به اقدامات انجام شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: کارها و اقدامات انجام شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی در نوع خود بی‌نظیر و بی‌بدیل است و قابل مقایسه با گذشته قبل از انقلاب نیست.

وی اقدامات انجام شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه دولت نهم و دهم را در راستای توجه به توده‌های مردم و  محرومان برشمرد و تصریح کرد: با رویکرد دولت نهم و دهم و توجه به گفتمان انقلاب و امام و رهبری پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب امروز همه توجه و اهتمام دولت به توده‌های مردم و کشورهای اسلامی و جهان بشریت است.

* بالغ بر 400 میلیارد تومان در بحث مسکن خراسان جنوبی هزینه شده است

رشید با اشاره به اقدامات انجام شده در خراسان جنوبی در بحث مسکن روستای و شهری در طول دولت نهم و دهم افزود: در بحث مسکن روستایی و شهری در خراسان جنوبی بالغ بر 400 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه آغاز عملیات گازرسانی از ابتدای دولت نهم در خراسان جنوبی آغاز شده است، اظهار کرد: برای انجام پروژه‌های گازرسانی در خراسان جنوبی از ابتدای دولت نهم تاکنون بالغ بر 400 میلیارد تومان هزینه شده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از 92 درصد جمعیت شهری خراسان جنوبی زیر پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند، بیان کرد: همچنین در این راستا بیش از 15 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

* سرانه گازرسانی هر انشعاب در خراسان جنوبی 6 میلیون تومان است

استاندار خراسان جنوبی سرانه گازرسانی هر انشعاب در کشور را یک تا 2 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این در حالیست که این میزان در خراسان جنوبی برای هر خانوار شش میلیون تومان است که این امر نشان از توجه دولت به استان‌های محروم  و کم‌برخوردار است.

رشید گفتمان انقلاب اسلامی  را یک گفتمان بی‌بدیل در دنیای امروز دانست و افزود: امروز پایداری و حیات و بقای جمهوری اسلامی ایران به گفتمان جدید آن است که سبب بیداری اسلامی در کشورهای منطقه شده و این الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران است.

وی به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند ماه اشاره کرد و گفت: انتخابات ایران بدون شک بهترین و سالم‌ترین انتخابات در دنیاست که در تمام ارکان آن مردم حضور و نقش مؤثری دارند.

رشید ادامه داد: امروز دنیای استکبار و نظام سلطه با همراهی عده‌ای از حاکمان بی‌خاصیت و مرتجع منطقه برای مقابله با انقلاب اسلامی تلاش می‌کند که باید در مقابل توطئه‌های آنان هوشیار بود.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول