اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تربت‌حیدریه خبر داد

پیش‌بینی 255 شعبه اخذ رأی در حوزه‌های انتخابیه تربت‌حیدریه

خبرگزاری فارس: فرماندار تربت‌حیدریه از پیش‌بینی 254 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه زاوه، مه‌ولات و تربت‌حیدریه خبر داد.

پیش‌بینی 255 شعبه اخذ رأی در حوزه‌های انتخابیه تربت‌حیدریه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، حسن فتحی‌نیا اظهار داشت: از این تعداد 93 شعبه به حوزه شهری و بقیه به صورت ثابت و سیار به روستاها اختصاص داده شده است.

فرماندار تربت‌حیدریه تعداد مجریان برگزاری انتخابات در این حوزه را بالغ بر 5 هزار نفر اعلام کرد، گفت: تشکیل جلسات توجیهی و آموزشی کارشناسان کمیته فناوری انتخابات، دعوت از 30 نفر از افراد معتمد برای انتخاب 9 نفر اعضای هیئت اجرایی طبق دستورالعمل، تشکیل سه جلسه با منتخبین هیئت اجرایی با هدف تعیین محل شعب اخذ رأی و تشکیل جلسات بررسی صلاحیت کاندیداهای ثبت‌نام شده از جمله اقدام انجام شده از سوی ستاد انتخابات است.

وی مجلس شورای اسلامی را به عنوان تجلی‌گاه عزت ملی یاد کرد و افزود: حضور پرشور و با بصیرت مردم در این انتخابات، در تحقق اهداف ذاتی مجلس به عنوان حافظ امنیت ملی و منافع عمومی نقش شایان توجهی دارد.

فتحی‌نیا ادامه داد: شرایط کنونی کشور و تهدیدهای استکبار از یک سو و وظیفه شرعی مسلمانان در اهتمام ورزیدن به امور جامعه اسلامی از سوی دیگر لزوم حضور ملت در پای صندوق‌های رأی را دوچندان می‌کند.

انتهای پیام/غ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول