اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر فناوری و اطلاعات استانداری اردبیل خبر داد

آمادگی برای برگزاری مکانیزه انتخابات در اردبیل

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر فناوری و اطلاعات استانداری اردبیل گفت: ما با تمهید مقدمات آماده هستیم تا انتخابات 12 اسفند امسال را در فرآیندهای مختلف به صورت مکانیزه برگزار کنیم.

آمادگی برای برگزاری مکانیزه انتخابات در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، افشین سیدی عصر امروز در جلسه متصدیان امور فناوری حوزه‌های مختلف انتخابیه در اردبیل اظهار داشت:‌ با توجه به تاکید وزارت کشور بر مکانیزه بودن فرآیند انتخابات این کار در استان اردبیل نیز در تمام حوزه‌های انتخابی انجام شده اما همچنان رأی‌گیری به صورت کاغذی و به شکل سابق می‌باشد.

وی تصریح کرد: ما از زمان ثبت‌نام تا روز انتخابات تمام فرآیندهای خود را به شکل مکانیزه انجام داده و یا در حال انجام هستیم اما بنا به تشخیص مسئولان انتخابات در این استان همچنان در هنگام رأی‌گیری به شکل دستی می‌باشد.

سیدی با قدردانی از همکاری خوب دستگاه‌های مختلف اجرایی در واگذاری و آزادسازی بخشی از تجهیزات‌، امکانات و نیروی انسانی به ویژه کارشناسان حوزه فناوری و رایانه خاطر نشان کرد: ما در تمام حوزه‌های انتخابیه و در شهرستان‌ها و شهرها طبق زمانبندی دوره‌های آموزشی برای مجریان و عوامل فنی را برگزار کردیم و در حال رفع برخی از نواقص هستیم تا در روز انتخابات مشکلی به وجود نیاید.

این مسئول اضافه کرد: با رایزنی‌هایی که انجام شده احتمالاً در حوزه انتخابیه گرمی در کنار انجام تمام فرآیند به صورت مکانیزه مرحله رأی‌گیری نیز به شکل الکترونیکی می‌باشد که امیدواریم در این زمینه نیز مشکلی به وجود نیاید.

به گزارش فارس، سرپرست دفتر فناوری و اطلاعات استانداری اردبیل از همکاری خوب شرکت مخابرات در بسترسازی با هدف بهره‌گیری از فضای اینترنتی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده قرار است در روز انتخابات مشکلی در سیستم رایانه‌ها و ارتباط اینترنتی آنها به وجود نیاید تا ما بتوانیم بخش مهمی از مسئولیت‌ها و وظایف خود را انجام دهیم.

سیدی در عین حال تعیین هویت رأی‌دهندگان را در تمام شهرستان‌ها به صورت مکانیزه ضروری خواند و گفت: شایسته است رأی‌دهندگان در روز 12 اسفند کارت ملی و شناسنامه خود را به همراه داشته باشند.

وی در پایان سخنان خود افزود: امیدواریم با همکاری خوب دستگاه‌های مرتبط و مساعدت برخی نهادهای ذیربط بدون کوچک‌ترین مشکل و تأخیر و تعللی فرآیند انتخابات به شکل آبرومند انجام شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول