اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل:

22 بهمن رزمایش قدرت عمومی در برابر انحراف استکبار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: 22 بهمن جشن بزرگ ملت ایران، مانور عظیم و حضور ملت در دفاع از ارزش‌های به دست آمده و دوری از هرگونه انحراف و خدشه مورد تاکید استکبار است.

22 بهمن رزمایش قدرت عمومی در برابر انحراف استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ودود سید شنوا عصر امروز در همایش تجلیل از خانواده‌های شهدا در شهر اردبیل اظهار داشت: مردم ما در 22 بهمن امسال نیز با یک شور و نشاط انقلابی و ارزشی در صحنه حاضر شده و بار دیگر تلاطم نظام کفر را در ماه‌های اخیر پاسخی کوبنده می‌دهند.

وی از این روز به عنوان با نشاط‌ترین روز ملت ایران در به هم زدن معادلات جبهه استبدادی یاد کرد و افزود: قرن‌ها بود که در این کشور نظام شاهنشاهی و سلطه‌جویانه از سوی ابرقدرت‌های غرب و شرق میدان‌داری می‌کردند اما در سال 57 به چنین شیوه 2500 ساله‌ای پایان بخشیده شد و ملت ما مجاهدانه پا به عرصه‌ای گذاشت تا به دنیا بفهماند این انقلاب شایسته و برازنده بهترین‌ها است.

سید شنوا با پاسداشت یاد و خاطره شهدای دوران پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ هشت ساله خاطر نشان کرد: این نظام با خون هزاران شهید و رشادت مردان جان بر کف به این شرایط و وضعیت رسیده است و از این به بعد نیز پیوند عمیق ملت با حاکمیت اجازه تعدی و تخطی به دشمن را نمی‌دهد.

این مسئول تصریح کرد: اگر زمانی برای این مملکت از آن سرزمین دور و به دست مستشاران شرق و غرب تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی می‌شد، امروز این خود ملت ایران است که در تمام صحنه‌ها آینده خود را رقم می‌زنند.

وی اهمیت حضور ملت ایران را در دو عرصه پیش روی 22 بهمن و 12 اسفند خاطر نشان کرد و ادامه داد: در قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران پشتوانه حضور مردم عظیم‌ترین سرمایه‌ای است که می‌تواند کشور را سر پا نگه دارد.

به گزارش فارس، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در ادامه اضافه کرد: این ملت همچنان بر سر اصول و شعارهای حقیقی خود پا بر جا مانده و حاضر نیست این توسعه و پیشرفت را با برخی امور معامله کند.

وی کشورمان را تنها کشور مستقل دنیا در تمام عرصه‌ها توصیف کرد و گفت: این کشور به برکت خون شهدا و ولایتمداری مردم قدرت فائق منطقه است.

رئیس کمیته امور ایثارگران دهه فجر همچنین به برگزاری مناسب نمایشگاه 100 بسم‌الله مبتنی بر نمایش آثار هنری جانبازان بستری در بیمارستان ایثار از برگزاری برنامه‌های تجلیل از خانواده‌های شهدا در تمام شهرستان‌ها و همچنین اعزام خانواده‌های شهدا به مناطق جنگی و فضاهای معنوی خبر داد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول