اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بسیجیان دشتستان

رزمایش 4 روزه ولایت در دشتستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: رزمایش چهار روزه ولایت با حضور بسیجیان در دشتستان برگزار شد.

رزمایش 4 روزه ولایت در دشتستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان فرماندار دشتستان ظهر امروز در این رزمایش در جمع بسیجیان دشتستان اظهار داشت: نظام اسلامی در مسیر رشد و شکوفایی قرار دارد و روزبه‌روز شاهد توفیقات بیشتر نظام اسلامی هستیم.

غلامحسین خسروی افزود: حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده وحدت و همبستگی مردم با ولایت و نظام اسلامی بود و در واقع این راهپیمایی مانور بزرگ ملت در دفاع از نظام بود.

وی اضافه کرد: بدون تردید در انتخابات مجلس نهم نیز شاهد حضوری ارزشمند توسط مردم خواهیم بود.

فرماندار دشتستان با تاکید بر اهمیت این رزمایش گفت: عزت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی به وجود جوانان سلحشور و همیشه در صحنه و آماده ایران اسلامی در همه عرصه‌های علمی و فرهنگی و جهادی است و بسیجیان ثابت کرده‌اند همواره در راستای دفاع از ارزش‌ها پیشگام هستند.

فرمانده گردان 116 امام حسین (ع) نیز اظهار داشت: این رزمایش به مدت چهار روز توسط گردان 116 امام حسین (ع) دشتستان ادامه دارد.

یدالله کشاورز هدف از اجرای این رزمایش را آمادگی نیروهای بسیجی در مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی دشمنان به شیوه‌های جدید و جنگ‌های نامنظم خواند.

وی افزود: به‌کارگیری این شیوه جنگی برای نخستین بار در استان بوشهر است که با تکنیک‌های رزمی در کوهستان به اجرا در می‌آید.

فرمانده گردان 116 امام حسین(ع) برنامه‌های مهم در اجرای این برنامه را کمین، تاخت، ناوبری در شب و روز و گشت جلو در منطقه خواند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول