اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار بوشهر

جشنواره میراث ماندگار جنوب افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار بوشهر جشنواره فرهنگی میراث ماندگار جنوب در مدرسه راهنمایی دخترانه شرف بوشهر آغاز شد.

جشنواره میراث ماندگار جنوب افتتاح شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مسئول برگزاری نمایشگاه صبح امروز در حاشیه افتتاح این آیین گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آشنا شدن با فرهنگ، آداب و رسوم غذاهای محلی و بومی، تقویت ارتباط دو سویه اولیا و مربیان و ایجاد فضای شاد و متفاوت برای دانش‌آموزان بود.

مریم فقیهی‌زاده افزود: به منظور شناخت توانایی‌ها، خلاقیت‌ها در دانش‌آموزان و بالا بردن اعتماد به نفس دانش‌آموزان این نمایشگاه توسط خود دانش‌آموزان برپا شده است.

مسئول برگزاری نمایشگاه میراث ماندگار جنوب تصریح کرد: ارائه آموزش صحیح تغذیه به دانش‌آموزان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه در بخش‌های مختلف از جمله صنایع دستی، عکس، نان پزی و توربافی و پخت انواع غذاهای محلی برگزار می‌شود که تمامی آثار به نمایش درآمده حاصل کار دانش‌آموزان همین مدرسه است.

فقیهی‌زاده خاطر نشان کرد: به مناسبت هفته وحدت و پیوند اولیا و مربیان با همکاری اولیا و خود دانش‌آموزان این نمایشگاه برپا شده است.

مسئول برگزاری نمایشگاه اضافه کرد: با توجه به اینکه محصولات ارائه شده در نمایشگاه حاصل کار خود دانش‌آموزان بوده از استقبال خوبی هم برخوردار است و خانواده‌ها نیز بازدیدهای خوبی از نمایشگاه داشتند.

وی بیان کرد: قرار است نشریه‌ای از مراحل مختلف برگزاری این نمایشگاه چاپ کنیم که آثار مختلف ارائه شده در این نمایشگاه به صورت عکس و گزارش تصویری در این نشریه به چاپ می‌رسد و در روز 18 اسفند ماه به مناسبت بزرگداشت روز بوشهر این نشریه توزیع می‌شود.

لازم به ذکر است استاندار و شماری از مسئولان با حضور در این نمایشگاه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه با دانش‌آموزان این مدرسه نیز دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول