اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

جریان خدمت‌رسانی به سمت مناطق محروم‌تر در حرکت است

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: امروز مسیر خدمت‌رسانی در مقایسه با گذشته معکوس شده ‌و به سمت مناطق محروم‌تر به حرکت در آمده‌ در حالی که در گذشته سعی می‌شد به مناطق با جمعیت بیشتر خدمت‌رسانی انجام بشود.

جریان خدمت‌رسانی به سمت مناطق محروم‌تر در حرکت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین احمد عجم‌ عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی گازرسانی به روستاهای بخش رودبار الموت استان قزوین با اظهار خرسندی از خدمت‌رسانی به این مناطق محروم بیان کرد: اینکه امروز با گذشت 30 سال از انقلاب اسلامی ایران توانسته‌ایم به این توانایی دست پیدا بکنیم که نعمت گاز طبیعی را به روستاهای محروم استان برسانیم جای خرسندی است و باید از رهبر معظم انقلاب و خدمتگزاران نظام ممنون باشیم.

وی با ذکر برخی از صفات مردم این منطقه خاطر نشان کرد: الموت یکی از مناطقی است که جمعیت زیادی از همشهریان ما را در خود جای داده، مردمی که همواره همراه نظام بوده‌اند و در سخت‌ترین شرایط نیز نظام جمهوری اسلامی ایران را یاری کرده‌اند لذا این نیاز احساس می‌شود که مردم غیور این بخش نیز بتوانند از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

استاندار قزوین اظهار کرد: از زمان پیروزی انقلاب تا کنون تمام توان دولت بر این مبنا بود که با رفع نیازهای اولیه مردم توجه بیشتر به مناطق پرجمعیت‌تر بپردازند و نیازهای ثانویه را در این مناطق برطرف کنند اما ما در دولت خدمتگزار شاهد این بودیم که این مسیر معکوس شده و به سمت خدمت‌رسانی بیشتر به مناطق محروم حرکت می‌کند.

عجم خاطر نشان کرد: تأمین نیاز بشر و مردم از مهم‌ترین دغدغه‌ها و وظایف هر دولتی است و دولت جمهوری اسلامی ایران هم به عنوان یک حکومت اسلامی این وظیفه را بیش از سایر حکومت‌ها در بین مسئولان و مردم رشد داده است لذا باید تمام تلاش خود را در مسیر رضایت مردم و خدمت‌رسانی به ملت انجام دهیم.

وی ادامه داد: امروز ما شاهد این هستیم که مسئولان نظام از خدمت‌رسانی به مردم به وجد می‌آیند و این حاصل همکاری متقابل مردم و مسئولان در مسیر اداره کشور و مقابله با دشمنان است.

استاندار قزوین با ذکر مثالی در ‌ارتباط‌ با خدمت‌رسانی عنوان کرد: رئیس جمهور کشور ما در آخرین سفری که به دلیل افتتاح پروژه‌های مسکن مهر استان به قزوین آمده بودند با مطلع شدن از خبر فعالیت‌های گازرسانی به روستاهای محروم بسیار خوشحال شدند و رو به مسئولان استان بیان داشتند که باید به مردم خدمت بکنیم، به خصوص به مردمی که در طی این سال‌ها از نعمت‌های حکومت اسلامی ایران محروم بوده‌اند.

عجم توضیح داد: آقای احمدی‌نژاد در بخشی از سخنان خود از استانداری قزوین و سایر مسئولان درخواست کردند که به نیازهای معیشتی و اشتغال مردم رسیدگی کنند.

وی خاطر نشان کرد: حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات مانند حضوری که در 22 بهمن داشتند و انتخاب فرد اصلح و شایسته، دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ‌ناکام می‌گذارد.

گفتنی است عملیات اجرایی این پروژه که از مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به استان قزوین بود پس از بر زمین خوردن کلنگ آن با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال آغاز شد.

انتهای پیام/ش10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول