اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان – 36

سلامت انتخابات امید ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گنبدکاووس گفت: سلامت انتخابات مجلس، امید ایجاد می‌کند.

سلامت انتخابات امید ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدتقی قزل‌سفلی صبح امروز جلسه توجیهی بازرسان و سربازرسان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات مجلسی که امضا الکترونیک نگاه ما عصاره ملت است بسیار مهم است.

وی انتخابات را یکی از دستاوردهای انقلاب دانست و تصریح کرد: آیین‌نامه انتخابات کامل است با برگزاری انتخابات دموکراسی به معنای واقعی در کشور ما اجرا می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گنبدکاووس با بیان اینکه ملت ما هوشیار هستند بر حضور حداکثری مردم تاکید کرد، افزود: با وجود وحدت و انسجام دشمنان مایوس خواهند شد.

مشاور استاندار در امور ایثارگران و رئیس هیئت بازرسی انتخابات گنبدکاووس نیز گفت: بازرسان باید توجه کنند که نامزدها در وقت مجاز تبلیغ کنند و تلاش این است کار بازرسی بر اساس قانون باشد. 

حمیدرضا فرقانی با تاکید بر قانون‌مداری و امانتداری خاطر نشان کرد: در انتخابات قانون باید نصب‌العین قرار بگیرد.

وی بر زمینه‌سازی برای حضور حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و یادآور شد: انتخابات مجلس انتخاباتی مهم است که هر چه حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیشتر باشد دشمن عقب‌نشینی خواهد کرد.

عضو رئیسه هیئت بازرسی استان گلستان نیز در این جلسه با بیان اینکه انتخابات مصونیت بخش کشور است مبنای کار هیئت بازرسی را حرکت بر مبنای قانون اعلام کرد و ابراز داشت: قانونمداری و اطمینان بخشی و سلامت انتخابات از اهداف هیئت بازرسی است. 

ایرج حیدریان متذکر شد: هر چه حضور در انتخابات بیشتر باشد اعتبار و آینده کشور را تامین می‌کند.

حسن امانی عضو هیئت بازرسی شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه به تشریح وظایف بازرسان و سربازرسان در زمان انتخابات 12 اسفند پرداخت و از برنامه زمان‌بندی برای برگزاری جلسات توجیهی خبر داد.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول