اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

نباید مصوباتی که منابع مالی محکمی ندارند مصوب شوند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه کشور باید واقعی بسته شده و از تصویب مصوباتی که منابع مالی محکمی ندارند، جلوگیری شود.

نباید مصوباتی که منابع مالی محکمی ندارند مصوب شوند

سعدالله نصیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی همواره در عرصه فعالیت‌ها به خوبی درخشیده و حضور پویای نظام در این عرصه‌ها موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان در طی 32 سال گذشته شده است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی نظامی برخاسته از ملت و توده‌های محروم جامعه است، افزود: پس از گذشت 32 سال از انقلاب اسلامی ایران به دلیل مردمی بودن و توجه به آرمان‌های عدالتخواهی و استکبار ستیزی هر روز قوام و دوام بیشتری می‌یابد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه مردم و مسئولان طی 32 سال گذشته همواره بر آرمان‌های نظام تاکید داشته و از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام دفاع کرده‌اند.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان در طی 32 سال اخیر بیان داشت: دشمنان تا کنون از هیچ کوششی در راستای براندازی نظام فروگذار نکرده و پس از 32 سال هنوز از عمق شیطنت‌های آنان کاسته نشده است.

نصیری با بیان اینکه انرژی انقلاب در راستای توجه به آرمان‌ها با دست‌اندازی‌های دشمنان کمتر نشده است، افزود: با وجود همه این توطئه‌ها نظام در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده و برنامه‌ریزی‌های مطلوبی را در جامعه عملی کرده است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در زمینه علمی و فناوری بیان داشت: با توسعه تحصیلات تکمیلی، دانش و فناوری و بخش‌های مختلف علمی پیشرفت‌های قابل توجهی به دست آمده به گونه‌ای که تعداد دانشجویان از 150 هزار نفر به 4 میلیون نفر افزایش یافته است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزایش مقالات علمی و تولیدات علمی را از دیگر دستاوردهای نظام برشمرد و تصریح کرد: رسیدن به جایگاه علمی اول در منطقه حاصل تلاش‌ها و پیشرفت‌های صورت گرفته در این زمینه است.

وی رشد و توسعه بخش‌های آبرسانی، برق، مسائل رفاهی، جاده و راه‌سازی را از دستاوردهای نظام برشمرد و گفت: دستاوردهای نظام در بخش‌های مختلف روشن و واضح است.

نصیری با بیان اینکه با توجه به تحریم‌های اعمال شده علیه کشور و قانون هدفمندی یارانه‌ها امروز شاهد افزایش تورم و بیکاری در کشور هستیم، افزود: باید تدبیر مناسبی از سوی دولت برای این امر اندیشیده شود.

وی استفاده از نیروهای با کفایت اجرایی را مهم دانست و گفت: باید با حضور نیروهای با کفایت مشکلات کشور حل شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه به اصل 44 قانونی اساسی تاکید کرد و یادآور شد: توجه جدی به بخش خصوصی و تعیین بودجه‌های سالانه مناسب از راهکارهای غلبه بر مشکلات کشور است.

وی با بیان اینکه بودجه کشور باید واقعی بسته شود، یادآور شد: از تصویب مصوباتی که منابع مالی محکمی ندارند، باید جلوگیری شود.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول