اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نقده:

ولایت‌مداری از شاخصه‌های کاندیدای اصلح است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نقده گفت: رعایت تقوا، ولایت‌مداری و قانون‌محوری از شاخصه‌های مهم کاندیداهای اصلح برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی است.

ولایت‌مداری از شاخصه‌های کاندیدای اصلح است

حجت‌الاسلام محمد حیدری‌زاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در بحث انتخابات دو موضوع مهم حضور حداکثری و انتخاب اصلح به عنوان راهبردهای نظام مطرح است و این مسایل همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

وی افزود: بی‌شک به هر میزان که انتخابات مجلس با حضور مردم پرشورتر برگزار شود، سبب افزایش مقبولیت هرچه بیشتر نظام در بین جهانیان می‌شود.

امام جمعه نقده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظامی مردم‌سالار است و همه مسئولان آن، با انتخاب مستقیم یا غیر مستقیم مردم بر سر کار می‌آیند، از این رو مردم‌سالاری دینی به طور کامل در این نظام برقرار است.

وی اضافه کرد: حتی دشمنان هم به این نکته اذعان دارند که نظام جمهوری اسلامی ایران، آزادترین انتخابات دنیا را دارد.

نماینده ولی فقیه در نقده در ادامه با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها در همه ابعاد و وجوه آن بیان داشت: کاندیداهای انتخابات، ملزم به رعایت قانون و مقررات تبلیغاتی هستند و باید نسبت به رعایت قانون، خودشان بیش از همه پیشگام باشند.

حیدری‌زاد ادامه داد: یکی از مسائل مهمی که هر کاندیدا باید حتما آن را در نظر بگیرد رعایت شئون نظام اسلامی و تلاش در مسیر حفظ آبرو و حیثیت نظام در بعد داخلی و خارجی است.

وی بر لزوم پرهیز از اسراف و تبذیر و نیز تخریب رقبا در فضای انتخاباتی تاکید کرد و گفت: کاندیداها و هواداران آن‌ها از دروغ و تخریب یکدیگر بپرهیزند تا فضای انتخاباتی، دینی، ارزشی و اسلامی باشد.

حیدری‌زاد تاکید کرد: در فضای سالم هر کاندیدایی که نسبت به موازین و مقررات بیشتر پایبند باشد و ملاحظات بیشتری از حیث اخلاق انتخاباتی برای خود در نظر بگیرد، صالح‌تر از دیگران است چراکه رعایت تقوا و پایبندی به قانون و ارزش‌های اسلامی از جمله شرایط کاندیدای اصلح است.

امام جمعه نقده در ادامه با بیان اینکه صیانت از نظام جمهوری‌اسلامی به عنوان میراث بزرگ امام و شهیدان، وظیفه‌ای دینی و ملی است، خاطرنشان کرد: مردم باید فردی را به مجلس بفرستند که قبل از هر چیز ولایت‌مدار و پایبند به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و پاسدار خون شهدا باشد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول