اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ظهر امروز صورت گرفت

برگزاری شورای فرهنگ عمومی کرمان با موضوع انتخابات

خبرگزاری فارس: بعد از ظهر امروز موضوع انتخابات در دستور کار شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان قرار گرفت.

برگزاری شورای فرهنگ عمومی کرمان با موضوع انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان در نشست بعد از ظهر امروز خود به موضوع انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرداختند.

در این نشست تهیه منشور اخلاقی برای نمایندگان و طرفداران آن‌ها، تبیین محورهای کاندیداها، توجه به سخنرانی‌های انتخاباتی در مساجد، کتابخانه‌ها، دانشگاه‌ها و برنامه‌ریزی برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در بین دانشجویان از سوی اعضای شورای فرهنگ عمومی پیشنهاد شد.

همچنین استفاده از بیانات رهبری در تبیین شاخص‌ها و کمک به انتخاب اصلح، تبیین چرایی حساسیت انتخابات برای مردم، انجام تبلیغات برای ایجاد شور و نشاط با استفاده از تریبون‌ها، برنامه‌ها و فضاسازی  شهر درباره اهمیت انتخابات با بهره‌گیری از سخنان امام خمینی (ره) از دیگر موضوع‌های مطرح شده در نشست مذکور بود.

اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان اطلاع‌رسانی در حوزه تبلیغات شهری و ارائه دستورالعمل برای جلب و جذب گسترده مردم در انتخابات را مهم دانستند.

در این نشست بیان شد که نیروی انتظامی شهرستان کرمان تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات را در نظر گرفته است و با ایجاد امنیت پایدار در دورترین نقاط شهرستان و به کارگیری نیروهای زبده برای برگزاری انتخابات آمادگی دارد.

اعضای شورای فرهنگ عمومی همچنین خواستار تهیه منشور اخلاقی از طریق این شورا برای کاندیداها، مردم و مسئولان، انتشار مباحث اخلاقی و سیاسی و توصیه فرهنگ انقلاب و اسلام و سخنان رهبری به کاندیداها و ترغیب مردم به شرکت گسترده در انتخابات و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی شدند.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول