اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد خبر داد

مساعدت 11 میلیاردی دولت به شهرداری‌های پارس‌آباد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد از مساعدت 11 میلیارد ریالی دولت به شهرداری‌های پارس‌آباد و تازه‌کند در سال جاری خبر داد.

مساعدت 11 میلیاردی دولت به شهرداری‌های پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از فرمانداری پارس‌آباد، ولی کریمی در جلسه شورای اداری شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: امسال 50 میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های مشاغل خانگی و کسب و کار کوچک در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

این مسئول ادامه داد: اعتبارات پیش‌بینی شده و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید شاهد رشد و پویایی هرچه بیشتر منطقه خواهیم بود.

فرماندار پارس‌آباد از بانک‌های این شهرستان خواست برای جذب کامل این اعتبارات، با دستگاه‌های اجرایی نهایت همکاری را داشته باشند.

کریمی بر ضرورت خدمت‌رسانی مطلوب به مردم از سوی شهرداری اشاره کرد و گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر باید با عملکرد خوب خود بستر و زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم به ویژه اصناف و کسبه در عمران و آبادانی شهر فراهم کنند.

فرماندار پارس‌آباد در ادامه از ادارات دولتی و اشخاص بدهکار به شهرداری خواست، با پرداخت بدهی‌های خود این نهاد را در خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان و دگرگونی سیمای شهر یاری کنند.

این مسئول مساحت شهر پارس آباد را یک‌هزار و 100 هکتار عنوان و از شهرداری خواست با گماردن نیروهای امین و صادق در بخش پلیس ساختمان، با ساخت و سازهای غیرقانونی و بی رویه به شدت برخورد شود.

وی فقدان محل دفن بهداشتی زباله را از مشکلات جدی این شهرستان دانست و بر رفع سریع این معضل تاکید کرد.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات در ایران اسلامی را مظهر مردم‌سالاری دینی و مایه عزت و اقتدار نظام دانست و ابراز داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای در مقایسه با انتخابات دوره‌های گذشته از حساسیت و اهمیت ویژه ای برخوردار است.

این مسئول کلیه عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و اعضای صندوق‌های اخذ آرا را از فعالیت و تبلیغ بر له و علیه کاندیدای خاص به شدت برحذر داشت و از کاندیداها و هواداران آنان خواست ضمن پرهیز از تخریب و توهین به یکدیگر، دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات را در برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور یاری کنند.

کریمی خطاب به مسئولان دستگاه های دولتی نیز اظهار داشت: به هیچ عنوان حق استفاده از خودرو و دیگر امکانات دولتی برای فعالیت‌های انتخاباتی را ندارند و در غیر این صورت برابر قانون با مدیر و یا مدیران خاطی رفتار خواهد شد.

امام جمعه موقت پارس‌آباد نیز با انتقاد از وضعیت نامناسب معابر عمومی و تنظیف این شهر بیان داشت: وضعیت فعلی این شهر برازنده و زیبنده شهروندان منطقه نیست.

حجت‌الاسلام نوروز علیپور افزود: پست و مقام نباید موجب غرور و تکبر شود چرا که دوران مدیریت بهترین زمان و فرصت برای خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم و حل مشکلات آنان است.

همچنین در این جلسه رحیم بیرامزاده به عنوان شهردار جدید پارس‌آباد معرفی شد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول