اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه هنری کردستان خبر داد

نمایش ویژه برنامه در جرگه عشاق در تهران / پخش 21 فیلم کوتاه از هنرمندان کردستانی

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری کردستان از نمایش جلوه‌هایی از هنر این استان در ویژه برنامه‌ای با عنوان «در جرگه عشاق» در تهران خبر داد.

نمایش ویژه برنامه در جرگه عشاق در تهران / پخش 21 فیلم کوتاه از هنرمندان کردستانی

امین مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: هنرمندان رشته‌های مختلف حوزه هنری استان در مدت زمان دو روز جلوه‌هایی از هنر کردستان را در قالب ویژه برنامه با عنوان «در جرگه عشاق» در تهران به تصویر می‌کشند.

وی افزود: به منظور معرفی هنر استان در بخش‌های مختلف هنری در روزهای یکشنبه 30 بهمن و دوشنبه یکم اسفندماه کاروانی از هنرمندان کردستانی برای اجرای این ویژه برنامه به تهران سفر خواهند کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر تاریخیشان به کردستان و اعطای عنوان استان هنر و فرهنگ به این استان برگزاری برنامه‌های هنری و فرهنگی به منظور تحقق هر چه بیشتر فرامین معظم‌له از مهم‌ترین اولویت‌های حوزه هنری در این استان است.

وی افزود: به همین منظور در این برنامه شاعران، گروه‌های موسیقی، هنرمندان بخش تجسمی و گروه‌های نمایشی به مدت دو روز در سالن‌های مختلف حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی کشور واقع در تهران، تقاطع خیابان حافظ و سمیه ضمن به معرض نمایش گذاشتن بخشی از توانایی‌های هنری استان برنامه‌های متنوعی را برای علاقمندان اجرا خواهند کرد.

* پخش 21 فیلم کوتاه هنرمندان کردستانی در تهران

مرادی از پخش 21 فیلم کوتاه توسط هنرمندان مطرح استان در تهران خبر داد و اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده این فیلم‌ها در سالن اوستا، اجرای نمایش صحنه‌ای در تماشاخانه ماه، شعر و موسیقی کردستان در تالار اندیشه حوزه هنری و همچنین برپایی نمایشگاه تجسمی در رشته‌های مختلف در نگارخانه حوزه هنری در ویژه برنامه «در جرگه عشاق» به نمایش گذاشته می‌شود.

سرپرست حوزه هنری استان کردستان از علاقمندان به فرهنگ و هنر استان کردستان دعوت کرد از برنامه‌های مختلف در نظر گرفته شده در این دو روز دیدن کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم اجرای این ویژه برنامه ضمن تقویت روحیه خودباوری در هنرمندان مستعد استان زمینه‌ شناخت بیش از پیش مردم سایر استان‌های کشور را از توانایی، استعداد و فرهنگ غنی مردم کردستان فراهم کند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول